news08.net/ads.txt

השרה מירי רגב באירוע הצדעה לעדה הגאורגית בלוד: “אין דבר כזה תרבות גבוהה ותרבות נמוכה, אנחנו כולנו תזמורת האומה”

תת אלוף (במיל’), מירי רגב, שרת התרבות והספורט, השתתפה ביום שלישי האחרון בערב ההוקרה לעדה הגאורגית. האירוע שהפך בשנים האחרונות למסורת, ומשך אליו למעלה מ-500 משתתפים בהם שרים וחברי כנסת, כלל מופעי פולקלור של זמרים ורקדנים בני העדה וכן תפריט אוכל עשיר במטעמים גאורגים.

בראשית נאומה פנתה, השרה רגב לסגן ראש עיריית לוד, רפי קטשווילי, וברכה על כך שיחד עם ראש העיר, יאיר רביבו, הם הפכו את אירוע ההצדעה המסורתי לעדה הגאורגית, לאירוע מכובד ומרשים. לדבריה “העדה הגאורגית, היא עדה ציונית, אוהבת הארץ ומסורתית. כולנו בחברה הישראלית צריכים להבין שאין דבר כזה תרבות גבוהה ותרבות נמוכה, אין דבר כזה שהכינור הוא מעל העוד. אנחנו כולנו תזמורת האומה. כל אחד מנגן בכלי הייחודי שלו ויחד יוצאת מנגינה נפלאה שיוצאת מהלב ונכנסת אל הלב. תמשיכו לפאר את העדה המיוחדת שלכם אני אמשיך להשקיע תקציבים לאירועים מהסוג הזה בכל המקומות בארץ, כי זה נכון וחשוב לשמור על המורשות השונות בעם היהודי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן