התפתחות נוספת בפרשת הירי בה נפצע מתנדב משטרה: החשוד השלישי זוהה בדיון הארכת המעצר

משטרה

בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בראשון לציון בו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של אחד החשודים בתקרית הירי מנשק מתנדב המשטרה בשישי האחרון, נראה בין הנוכחים אדם שזוהה דקות ספורות לאחר מכן כחשוד השלישי בפרשה והוא נחשד בכך שהיה מעורב לכאורה בקטטה שפרצה בגן המייסדים.

שוטרי היחידה החוקרת את המקרה זיהו אותו בדיון, על פי הפרטים שנמסרו בתחקירים השונים, ובאותה העת אזקוהו ולקחוהו לחקירה. כמו שני החשודים הראשונים, גם כאן מדובר בתושב שכונת קרית משה. החשוד, בן 22, הובא היום (שני) להארכת מעצר שם טענה המשטרה כי בידה סרטון וכן תמונות שמוכיחים בבירור כי הוא אחד המעורבים. מעצרם של כל השלושה הוארך עד יום חמישי.

כזכור, סמוך לשעה חמש בבוקר, אור ליום שישי, נתקלו שוטר ומתנדב סיור של תחנת רחובות בקטטה שבגינה נדקר אחד המעורבים. הצוות יצא מהניידת ובאותו רגע אחד המעורבים ברח מהמקום. מתנדב משטרה רדף אחריו עד לרחוב הנביאים, שם התפתח בין החשוד למתנדב עימות פיזי במהלכו נורה כדור מאקדחו האישי של המתנדב אשר חדר לרגלו. המתנדב פונה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים קפלן. תוך זמן קצר עצרה המשטרה שני חשודים שאחד מהם כפי שחשפנו לראשונה ב”רחובות היום” הוא חייל קרבי בחיל גבעתי. כעת נוסף אך השניים חשוד שלישי ונראה כי הפרשה רחוקה מלהסתיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן