התקבל רישיון קבורה לבית העלמין החדש של אור יהודה וקריית אונו

בית העלמין יהיה מיועד לקבורה יהודית, אזרחית וצבאית ויכלול מבנים נלווים | חברת קדישא פתח תקווה זכתה במכרז להפעלת בית העלמין

בית העלמין בשטח של כ-65 דונם הוקם במהלך השנה האחרונה בצומת מסובים במקום השטח שאמור היה לשמש בעבר את השוק הסיטוני.

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: “אחד הימים המאושרים ביותר בחיי הציבוריים”.

מיכל רוזנשיין, ראש עיריית קריית אונו: “זוהי בשורה חשובה והיסטוריית לתושבי קריית אונו”

עכשיו זה סופי, נעול וחתום: בית העלמין החדש אור יהודה-קריית אונו קיבל רישיון קבורה מהמשרד לשירותי דת.

בית העלמין משמש את תושבי אור יהודה וקריית אונו כחלק משיתוף פעולה שנרקם להקמת בית עלמין איזורי שעושה סוף לקבורה הרחוקה שהתקיימה במשך עשרות שנים עבור תושבי שתי הערים.

בית העלמין החדש, שמוקם בצומת מסובים בשטח מטרופוליני שאמור היה לשמש בעבר את השוק הסיטוני, הינו בשטח של כ-65 דונם ועתיד לשמש את הערים למשך כ-25 שנה. במהלך החודשים האחרונים החלה הקבורה במקום. על פיתוח בית העלמין אמונה החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, שבמשך שנים פעלה להקמת בית עלמין עבור תושבי העיר, מציינת:

“זהו אחד הימים הכי שמחים עבורי בעשייה הציבורית. אני יודעת עד כמה חשוב לתושבי אור יהודה בית עלמין קרוב, נגיש ונוח. לקח הרבה זמן כדי לשכנע את ראשי המדינה בצורך שלנו לדאוג למתינו, אבל אני שמחה שהפרויקט הכול כך חשוב הזה קרם עור וגידים. במשך שנים אני מקבלת טלפונים של תושבים שאיבדו את יקיריהם והתחננו שאסייע לקבורה קרובה ביהוד. מעכשיו לא נזדקק עוד לחסדיו של אף אחד ונוכל לקבור את מתינו כאן אצלנו”.

ראש עיריית קריית אונו, מיכל רוזנשיין:

“אני מברכת על קבלת אישור הקבורה, זוהי בשורה חשובה והיסטורית לתושבי קריית אונו. סוף סוף יוכלו תושבי העיר לקבור את יקיריהם ללא עלות ומבלי לכתת את רגליהם בין בתי קברות שונים במרכז הארץ, הן ברגע הכי קשה עם מותם והן בעת יכבדו את זכרם ויפקדו את חלקת הקבר. אני רוצה להודות לשותפתי ליאת שוחט שהובילה את המהלך הכה חשוב לטובת תושבי ותושבות שתי הערים הגדולות בבקעת אונו”.

בית העלמין יהיה מיועד לקבורה יהודית, אזרחית וצבאית ויכלול מבנים נלווים כמו בית הספד, מבנה טהרה ומבני שירות, תפעול ותחזוקה וכן שטחי חניה ורצועת גינון. מי שזכתה במכרז להפעלתו של בית העלמין היא חברה קדישא פתח תקווה שאמונה על נושא הקבורה.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן