ותיקים בעבודה מוזמנים להתחיל מחדש גם בגיל 60 עם קורסים לגיל השלישי

היום לא חייבים לצאת לפנסיה מוקדמת כאשר מחייבים אתכם לצאת לפנסיה או כאשר מפטרים אתכם בגלל צמצומים או התייעלות. היום אפשר וגם נהוג להתחיל מחדש בכל גיל שבו רוצים ללמוד מיומנויות חדשות ולהשתלב מחדש בתעסוקה. באופן מעודד, יש דווקא לא מעט מעסיקים ששמחים להעסיק בני 60 ומעלה הודות לחוכמת החיים שלהם, לניסיונם וליציבות שלהם. הם הרי כבר עשו את המסעות שלהם בעולם, הם כבר ביקרו והתנסו בכל דבר וכעת יש להם מספיק זמן ומוטיבציה להצליח גם במקום עבודה חדש. זה יכול להיות גם בגלל שעמום מהפנסיה וגם בגלל אכזבה מחוסר המעש, אבל אנשים כאלה בגיל השלישי יודעים היטב להיות עסוקים ופרודוקטיביים וכל מה שנדרש זה למצוא קורסים לגיל השלישי

היום לא חייבים לצאת לפנסיה מוקדמת כאשר מחייבים אתכם לצאת לפנסיה או כאשר מפטרים אתכם בגלל צמצומים או התייעלות. היום אפשר וגם נהוג להתחיל מחדש בכל גיל שבו רוצים ללמוד מיומנויות חדשות ולהשתלב מחדש בתעסוקה. באופן מעודד, יש דווקא לא מעט מעסיקים ששמחים להעסיק בני 60 ומעלה הודות לחוכמת החיים שלהם, לניסיונם וליציבות שלהם. הם הרי כבר עשו את המסעות שלהם בעולם, הם כבר ביקרו והתנסו בכל דבר וכעת יש להם מספיק זמן ומוטיבציה להצליח גם במקום עבודה חדש. זה יכול להיות גם בגלל שעמום מהפנסיה וגם בגלל אכזבה מחוסר המעש, אבל אנשים כאלה בגיל השלישי יודעים היטב להיות עסוקים ופרודוקטיביים וכל מה שנדרש זה למצוא קורסים לגיל השלישי.

להתחיל מחדש גם בגיל 60+

ותיקים בעבודה יכולים להתחיל היום בכל קריירה שמתאימה לכישורים ולניסיון שלהם וזה יכול להתחיל אפילו בכישורים טכנולוגיים משום שאפשר ללמוד גם יישומי מחשב בקלות למי שחסר לו הידע הזה. אבל מה שהכי חשוב ללמוד זה כיצד להציג את עצמכם בעולם החדש של התעסוקה וכיצד למתג את עצמכם. ותיקים בעבודה שבאים עם הידע הקודם שלהם יכולים להציג זאת כיתרון גדול משום שהם יכולים לתרום מניסיונם בפתרון בעיות שונות. הם גם יכולים להיות מצוינים בשירות לקוחות בגלל הניסיון והסבלנות שלהם ויחסי אנוש יותר טובים ערב ההיכרות שלהם עם בעיות שונות כלקוחות בעצמם.

קורסים וסדנאות במיוחד למענם

סדנאות שונות שמועברות למענם מלמדות אותם כיצד למתג את עצמם בצורה אטרקטיבית למעסיקים חדשים, כיצד לכתוב קורות חיים שיתאימו לפורמטים המקובלים היום וידגישו את מה שרלוונטי למעסיקים שזקוקים להם. יש לא מעט עובדים בגיל השלישי שמתפרסים על פני שתחומים שונים וההתפתחות המקצועית שלהם היא החוזקה שלהם. הם צריכים ללמוד כיצד למקד גם את העניין התעסוקתי שלהם בשלל המשרות והכיוונים שהיום מוצעים לעובדים וזה לא פחות חשוב מללמוד להציע את עצמם. אם פעם הקריירות היו ממוקדות ומוכוונות מטרה אחת היום הקריירות יכולות להתפרס על פני כיוונים שונים בהסתעפויות שונות של אותו תחום. זה אמנם מרחיב את אפשרויות התעסוקה של המבוגרים מאוד אבל גם מחייב אותם להחליט לאיזה משרות הם מתאימים ובאיזה משרות הכי טוב להם לעסוק ולהתקדם בהם.

מיקוד תעסוקתי חיוני

בסדנאות למיקוד תעסוקתי הם יבינו טוב יותר מהן האפשרויות הטובות ביותר שעומדות בפניהם וכך יוכלו למצוא עבודה מהר יותר ולהרגיש שהם ממצים את הפוטנציאל שלהם. סדנאות נוספות מלמדות אותם כיצד לחפש עבודה בשטח, כיצד לבנות אסטרטגיה למציאת עבודה על ידי מחקר בשטח וחיפוש תחומים שבהם יוכלו להציע את עצמם או אפילו להוסיף לעצמם כמה מיומנויות חשובות. סדנה חשובה נוספת היא הכנה לראיון עבודה כדי להגדיל את הסיכויים שלהם להתקבל לעבודה ולהרשים את המראיינים שלהם.

תוכנית ותיקים בעבודה למענכם ובשביל הקהילה

תוכנית ותיקים בעבודה מופעלת על ידי קבוצת תיגבור הוותיקה למען המשרד לשוויון חברתי על מנת להגדיל את אחוזי התעסוקה בגיל השלישי בכל רחבי הארץ. קבוצת תיגבור היא חברת כוח אדם הקיימת כבר 37 שנה והניסיון והידע שצברה במיון, גיוס והשמה של כוח אדם בגילים שונים ובתחומים מגוונים הם הבסיס להפעלת התוכנית לשילוב בני 60+ בשוק התעסוקה. התוכנית פונה לבני גילים אלה שרוצים עדיין לעבוד ולהשתלב בחברה בעזרת הכישורים שלהם וללמוד מיומנויות חיוניות כדי להגדיל את הסיכוי שיתקבלו לעבודה.

לאתר החברה:   https://vatikim-tigbur.co.il/

צילום: Shutterstock

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן