news08.net/ads.txt

זווית אחרת | חבר מועצת העיר אשדוד, אופיר לסרי, משדר אופטימיות: “מצאתי שיש לקורונה כוחות על”

עורך דין אופיר לסרי, חבר מועצת העיר אשדוד – סיעת ‘אשדוד תנצח’‏, שחרר משב של אופטימיות על רקע הנגיף הקורונה שמשתלט על העולם. ולהפתעתנו הפרספקטיבה של לסרי אכן גורמת לנו לתהות על דברים נוספים שאינן בראש מעיינינו בימים אלה. “מאמין באמרה -אין רע בלי טוב’. האם גם לכם הוא פתח את העיניים?.

 

אופיר לסרי: “יושב ומנסה להבין את גודל המכה, האסון, שנחת על העולם, וזה וואחד אסון, ממשיך לברר עם עצמי מה השתנה כאן מאז הטרוריסט הקטן הזה בא לאוויר העולם ולקח את כולו, וכמי שמאמין באמרה “אין רע בלי טוב” התחלתי לחפש את הטוב בתוך כל הרע הזה ולימים מצאתי שלקורונה כוחות על והוא הצליח איפה שאומות שלמות נכשלו, גם אנחנו.

למשל, את המלחמה בפשיעה ברחובות ובכל מקום בארץ ובעולם הוא חיסל בכמה ימים, את איומי הגרעין הוא שיתק, מזמורי ההשמדה שנשמעו מעזה בדרום חיזבאללה בצפון ואיראן שבקצה המזרחי של הים התיכון הוא שיבש לחלוטין, מלחמות כבר לא קיימות ולפתע הכל הפך להיות שקט וטוב (רוצה לומר לעולם אפשר לחיות גם בלי מלחמות), גם ללכת מכות ברחוב או בתור לסופר כבר לא כדאי כי אסור להתקרב, וביחס לעקומת תאונות הדרכים שזו מכת מדינה שלוקחת איתה מדי חודש עשרות הרוגים היא הושטחה לגמרי.

ומה עם המשפחתיות?, הביחד?, לנהל שיחה יותר מ-20 דקות בין הורים לילדיהם, בין ההורים עצמם ובין האחים, בשגרה אין ממש סיכוי שזה יקרה, בטח לא במתכונת כזו, קורונה החליט אחרת והנה כולם ביחד, בוקר צהרים וערב סביב שולחן האוכל ממש שבת אחים גם יחד, גם המעמדות נעלמו כלא היו, קורונה אינו מבחין בהם, כולם שווים בפניו, ממש ריסטארט לעולם.

וזה נכון שהוא גם הרחיק אות כולנו מההורים, הסבים והסבתות, אבל גם כאן מצאתי את הטוב בתוך הרע, ומספיק לראות סרטונים של מחוות מרחוק או מתחת לבתי האהובים שלנו כדי להבין שגם כאן הוא חידד את תוסף הרגש והגעגוע שאם היו נסתרים אצל חלקנו היום כבר הם הפכו להיות גלויים, ומה רע בסבא וסבתא שיעלו זיכרונות יחד. עכשיו אחרי שהוא סידר לנו את השגרה ודפק לנו את חשבון הבנק ומעל הכל מאיים לחסל נפשות תמימות, בואו ננהג בו בעדינות, נתרחק ממנו, וניתן לו להבין שמה שהוא יכול להשאיר כאן זה לא ארונות מתים אלא מורשת של קיום טוב יותר, שפוי יותר ובטוח יותר. זהו, תפקידך הסתיים- שלום ולא להתראות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן