זו העצומה של גננות ישראל

הרינו להודיעך, כי בכוונתנו לנצל, באופן מרוכז, את ימי החופשה לבחירה המגיעים לנו בחוק, באיסרו חג פסח ובלג בעומר התשפ”ד, כפי שנהוג היה עד לשנה שעברה.

אלף חתימות השיגה העצומה של גננות ישראל בתוך שלושה ימים. זהו לשון העצומה:

לכבוד מר יואב קיש, שר החינוך

כידוע, לפי הסכם השכר האחרון של הגננות שנחתם בשנת 2022, יתקיימו לימודים באיסרו חג, לג בעומר ותענית אסתר, ובתמורה- ינתנו יומיים חופשה לבחירה וגשר בין כיפור לסוכות .

כידוע- במערכת החינוך קיים מחסור משמעותי בגננות, ומכאן שלא ניתן כמעט לנצל אפילו את ימי המחלה המגיעים לנו בחוק, כל שכן- כשמדובר על ימי חופשה לבחירה. המשוואה להיעדרות גננת מן המניין היא לא פעם- סגירת הגן.

לא ייתכן שעל אף השחיקה והתסכול הנובעים מכך- יהיה על הגננות להוסיף ולתרום יומיים של עבודה למערכת אי לכך- הרינו להודיעך, כי בכוונתנו לנצל, באופן מרוכז, את ימי החופשה לבחירה המגיעים לנו בחוק, באיסרו חג פסח ובלג בעומר התשפ”ד, כפי שנהוג היה עד לשנה שעברה.

בברכה,

גננות ישראל

הקישור לעצומה-כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן