חבילה סלולרית לעולים חדשים מחכה לכם כבר ביום הראשון בישראל

חברת 019 מובייל זכתה לאחרונה במכרז של משרד הקליטה והיא מציעה לעולים חדשים חבילות סלולר וסים כבר מרגע כניסתם לארץ, עוד בנמל התעופה בן גוריון. היתרון הגדול של חבילה כזאת היא שמדובר באחד המפעילים הסלולריים ההוגנים ביותר בישראל שמציע חבילות ללא שינוי מחיר באמצע אלא מחיר לכל החיים. החבילות הנדיבות מותאמות לשימושים השונים שלכם ואתם יכולים להחליף או לשנות עם הזמן לפי הצרכים שלכם. מרגע שאתם מקבלים את הסים אתם יכולים לדבר, להתקשר, לסמס ולהמשיך להיות בקשר עם הקרובים שלכם שנשארו בארץ המוצא מבלי להתנתק מהם. זאת באמת הדרך הטובה ביותר להתחיל את החיים החדשים בישראל, כשאתם מצוידים בכל אמצעי התקשורת שנחוצים לכם ובמחירים מצוינים בכל קנה מידה

חברת 019 מובייל זכתה לאחרונה במכרז של משרד הקליטה והיא מציעה לעולים חדשים חבילות סלולר וסים כבר מרגע כניסתם לארץ, עוד בנמל התעופה בן גוריון. היתרון הגדול של חבילה כזאת היא שמדובר באחד המפעילים הסלולריים ההוגנים ביותר בישראל שמציע חבילות ללא שינוי מחיר באמצע אלא מחיר לכל החיים. החבילות הנדיבות מותאמות לשימושים השונים שלכם ואתם יכולים להחליף או לשנות עם הזמן לפי הצרכים שלכם. מרגע שאתם מקבלים את הסים אתם יכולים לדבר, להתקשר, לסמס ולהמשיך להיות בקשר עם הקרובים שלכם שנשארו בארץ המוצא מבלי להתנתק מהם. זאת באמת הדרך הטובה ביותר להתחיל את החיים החדשים בישראל, כשאתם מצוידים בכל אמצעי התקשורת שנחוצים לכם ובמחירים מצוינים בכל קנה מידה.

מוקד ייעודי לעולים חדשים בלבד

חברת 019 מובייל מציעה לכם מוקד חדש שמופעל לעולים חדשים בלבד, מה שמבטיח לכם את השירות הטוב ביותר בשפה שלכם ובכל עניין שאתם רוצים לשאול עליו. על פי תנאי החבילות שמוצעות לעולים עם נחיתתם בארץ, הם מקבלים סים שיש בו גלישה בנפח 10GB, סמסים ושיחות ללא הגבלה למשך חצי שנה מהרגע שבו תקבלו את הסים בשדה התעופה ותפעילו אותו. אחרי שתיגמר החבילה הראשונית תוכלו להצטרף לכל אחד מהמסלולים הכדאיים במחירים האטרקטיביים ביותר כדי שתוכלו ליהנות מכל השירותים שתרצו מבלי לחשוש משינויי מחיר באמצע. חשוב לדעת שהסים שמתקבל הוא על שמכם והוא שלכם לתמיד, ואפשר לנייד אותו ככל שתרצו. עם זאת, מומלץ לבדוק גם את שאר המסלולים של 019 כדי להתאים לעצמכם חבילה משפחתית או חבילה מצוינת אחרת, אם יש ביניכם גיימרים או סטודנטים או כל מי שזקוק להתאמת מסלול מיוחדת לו.

הטבות שונות לפי חבילות גם לעולים חדשים

עולים חדשים שמסיימים את החבילה הראשונית שאיתה התחילו את חייהם החדשים בישראל מוזמנים לבדוק את החבילות השונות וההטבות שהן מציעות לכם. אם אתם רגילים לכך שתנאים שמוצעים ללקוחות אינם מכובדים, תשמחו לגלות שכאן מכבדים בהחלט את האותיות הקטנות ואין הפתעות לא נעימות. זאת דרך מצוינת להתחיל את החיים החדשים שלכם וזה בוודאי נוח יותר להמשיך להיות מנוי בחברה שיש לה עוד הצעות נהדרות שמתאימות לכם ולצרכים האופייניים לכם, כלומר שיחות לחו”ל וקשר רציף עם יקיריכם שם. אם אתם מחפשים יציבות ורוצים לדעת שאתם מנויים בחברה אמינה שיכולה להציע לכם תמיד מסלולים שיתאימו לכם, מומלץ לבדוק את תוכניות ההמשך של חברת 019 מובייל לכולם, בעיקר לעולים חדשים שהופכים לעולים ותיקים ומנוסים בישראל.

מה כדאי לדעת על חברת 019 מובייל?

מאז שהחלה מהפכת הסלולר בישראל לפני שנים, החלו חברות שונות להתחרות על לב הלקוח הישראלי בחבילות אטרקטיביות וגם חברת 019 מובייל היא אחת החברות הצעירות והצומחות במהירות ביניהן. החברה היא מפעיל עצמאי וירטואלי שיש לו כבר מאות אלפי מנויים והיא צומחת במהירות מדי שנה. כעת היא גם זכתה במכרז הפעלת סימים לעולים חדשים בנתב”ג, ולאחר מכן הם מוזמנים להצטרף לחבילות שלה שמתאפיינות במחירים מהזולים בישראל, חבילות גלישה בחו”ל הזולות בישראל, גלישה איכותית בדור 5, והיתרון הגדול ביותר שמבדל אותה: מחיר קבוע לכל החיים או לשלוש שנים לכל החבילות.

אתר החברה: https://019mobile.co.il/

צילום: 019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן