news08.net/ads.txt

חווית קריאה מיוחדת | הספר “אופי טופי מלכת היופי” – תנו לילדכם להכיר את האוצר הפנימי המיוחד שלו

הספר “אופי טופי מלכת היופי” עוזר לחזק את הביטחון וההערכה העצמית של ילדינו, בכך שמבקש למצוא את האוצר הפנימי המיוחד בכל ילד וילדה. הספר מלמד אודות הרגלי תזונה בריאים עם אפליקציית מולטימדיה שתעשיר את חווית הקריאה עם שעת סיפור, יצירה, תרגילי התעמלות ואפילו עצות מעשיות להורים מד”ר נעמי אפל ואופירה עזריאלי.

העלילה של הספר מגלה לנו את עולמה של ילדה עגלגלה, לא בטוחה בעצמה אבל עם כישרון שירה מיוחד. אחרי הופעה ומחיאות כפיים, כמה מהילדים צחקו שהיא עגולה ונראת כמו בלון. אופי טופי חוזרת הביתה בוכייה ואז מתחיל המסע עם פירות אדיבים והורים אוהבים, היא מגלה את סוד הבריאותונים וגם את אוצרותיה הפנימיים, אשר בזכותם היא מרגישה טוב מבחוץ ומבפנים. 

המטרה של הספר היא להסביר לילדים שבכולנו יש אוצר פנימי מיוחד! אנחנו נמוכים, גבוהים, רזים או שמנים – הכי חשוב זה שכולנו מיוחדים! “ברגע שהילד מבין את החוזקות שלו, מקבל תמיכה והעצמה מהבית בו הוא גדל, כך גם הדימוי העצמי שלו יהיה גבוה יותר”, מסבירה עזריאלי. הספר גם מקנה הרגלים בריאים בתחום התזונה ומדריך את הילדים שהכל צריך להיות במידה – לא חייבים לוותר לגמרי על הממתקים, אבל לזכור שחשוב להקפיד על אכילת ירקות, פירות ובאופן כללי לשלב יותר מאכלים בריאים. 

אופירה, מסבירה

: “הנראות היא לא מה שחשוב, אלא האוצר שיש לילד בפנים. ‘אוצר’, זהו כישרון, תכונה מיוחדת שהילד מתאפיין בו. לדוגמא: אמא יודעת לתפור, לכן היא מתמחה בכך ותוכל לעשות זאת באופן הטוב ביותר, או אבא, שיודע לספר בדיחות בצורה מצחיקה. כך הילדים מבינים מזה אוצר והם מחפשים זאת אצלם” מסכמת. עוד מוסיפה אופירה, דרך הסדנאות היא מצליחה להעביר זאת בדרך מצוינת: “הילדים נקראים לקדמת הבמה, הם מספרים על האוצר שלהם, ברגע אחד הם מצליחים להביא רעיונות כל כך יפים, וישר מרגישים העצמה”. מדבריה היא מוסיפה שחייב לפתח את הדמיון של הילדים ואנחנו כהורים חייבים להמשיך להוביל. “ברגע שהם אומרים את האוצר, ההורים חייבים להחמיא להם על כך, להמשיך להעצים אותם, והם ירגישו שווים עם ערך עצמי”.

בימים קשים אלו, שהמגפה היא חלק מאורך ימינו, אופירה מסבירה כיצד ניתן ליישם זאת בתא המשפחתי בבית: “ניתן לשחק כך בבית עם המשפחה סביב השולחן, או בסלון. זהו משחק שמתאים לכולם. עושים את פינת האוצר, כל אחד בתורו הולך לפינה ומספר לבני המשפחה מה האוצר שלו, וכולם מרגישים שווים. אם רוצים לפתח את זה יותר -יש פינת אוצר אחרת, כל אחד אומר על מישהו אחר מה הוא חושב שזהו האוצר שלו. למשל: האמא מוצאת אוצר שהילד לא חשב עליו וכך זה מגביר את הערך העצמי שלו”.

מדובר בספר הילדים הראשון שמגיע עם אפליקציית Greatboox  – אפליקציה ידידותית למשתמש, שזמינה להורדה בחינם לכל מערכת הפעלה – אנדרואיד ואייפון. באפליקציה תמצאו מגוון רחב של מולטימדיה, ביניהם: סירטוני וידאו, שיר, שיח עם הילדים, יצירה וכו׳. האפליקציה מחליפה קוד ה – QR  – קוד המיושן ששימש מדיום מודפס להפניית הקוראים למולטימדיה בסמארטפון. 

ההשראה לכתיבת הספר הגיעה לאופירה עזריאלי מזכרון ילדותה, כפי שהיא זוכרת את עצמה כילדה שמחה, מאושרת וגם עגלגלה. “בזכות הבית החם, האוהב, המחזק והמעצים בו גדלתי, הייתי ילדה עם ערך עצמי ודימוי עצמי גבוה. עמדתי על במות ושרתי סולו, רקדתי בלט בלי שום רגשי נחיתות שיש לי פולקעס שמנמנים ובטן עגלגלה. אני גיליתי את ה״אוצר״ שלי מגיל צעיר, בזכות הבית המעצים והתומך, ולכן גדלתי עם בריאות נפשית טובה ובלי ״צלקת״, גם כאשר ילד שאל אותי בכיתה ד’ אם אני בהריון…” הסבירה עזריאלי.

קישור לרכישת הספר: https://www.steimatzky.co.il/עזריאלי/אפל/אופי-טופי-מלכת-היופי.html

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן