חוצפנית מיבנה: חולה מאומתת הפרה בידוד בדרך לחלוקת משלוחי מנות – ונקנסה

תושבת יבנה מאומתת לקורונה נקנסה הבוקר (רביעי) בסך של 5,000 שקלים ע”י השיטור העירוני לאחר שהפרה בידוד ביתי.

התושבת נמצאה נוהגת ברכבה באחד מרחובות העיר וברשותה משלוחי מנות. אם לא די בכך, האם שלחה היום את בנה בן ה-8 לבית הספר, חרף העובדה שגם הוא אמור לשהות בבידוד. בהנהלת בית הספר יצרו קשר עם בני המשפחה והילד הוחזר לביתו. היות ומדובר בקטין פעילות זו בוצעה ברגישות המתחייבת מכורח המקרה. בתום תקופת הבידוד בכוונת המשטרה לזמן את האם לחקירה פלילית בחשד לביצוע עבירת “הפצת מחלה מדבקת”.

●●●

בעיריית יבנה רואים בחומרה רבה את המקרה וקוראים לתושבים ולהורים להקפיד על הנחיות הבריאות ותקופת הבידוד שנועדה לעצור את ההדבקה ולמנוע התפשטות של מחלת הקורונה. הבידוד מחייב כניסה למקום בידוד והימנעות ממגע עם הסובבים, כולל שאר השוהים בבית. חולים פעילים, עם תשובת מעבדה חיובית לקורונה, חייבים להיות בבידוד עד לקבלת אישור רופא או אחות על הגדרתם כ”מחלימים”, לפי הוראות משרד הבריאות.

בעירייה מזכירים כי העבירה של הפצת מחלה מדבקת וסיכון אחרים בהדבקה מהווה עבירה פלילית אשר העונש בצידה הינו קנס כספי גבוה וכן עונש מאסר של עד שלוש שנים. באם המעשה נעשה במזיד עונש המאסר צפוי להיות עד 7 שנות מאסר. במהלך תקופת הבידוד אסור לצאת למרחב הציבורי ואסור לשהות במקומות ציבוריים ובכלל זה מוסדות חינוך, מקומות עבודה, תחבורה ציבורית, מקומות בילוי וקניות, בתי חולים ומרפאות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן