חזקים ביחד בירושלים – גם בשפת הסימנים

שירות חדשני של עיריית ירושלים: מענה אנושי טלפוני בשפת הסימנים לטובת תושבי העיר כבדי השמיעה. השירות ניתן בחינם 24/7.

עיריית ירושלים מרחיבה את השירות לקהילת החירשים: מציעה מענה אנושי טלפוני בשפת הסימנים לתושבי העיר כבדי השמיעה. השירות החדשני יאפשר הנגשת שיחות למוקד העירוני לצד מוקדי חירום ונותני שירות אחרים

במיוחד בימים אלה, עיריית ירושלים שוקדת על שיפור השירות לכלל תושבי העיר, במטרה לספק מענה יותר איכותי, יותר מהיר, יותר יעיל ויותר נגיש. במסגרת זו, אחד מהשירותים שמציעה העירייה הוא מענה אנושי טלפוני בשפת הסימנים לטובת תושבי העיר כבדי השמיעה.

השירות החדשני, שאותו מספקת העירייה באמצעות מתורגמנים לשפת הסימנים, ניתן דרך יישום Sign Now שמסייע לגשר בין קהילת החירשים לבין נותני שירות שונים. היישום מאפשר ליצור קשר עם מתורגמן בשיחת וידאו, אשר מסייע לכבדי השמיעה בשיחות עם נותני שירות שונים.

השירות החדש ניתן בחינם 24/7 ובאמצעותו ניתן לתרגם משפת הסימנים שיחות טלפון וכן פגישות פיזיות. השירות מאפשר לכבדי השמיעה ליצור קשר באופן מונגש עם מוקד השירות של עיריית ירושלים, כמו גם לקיים פגישה עם רופא, שיחה עם טכנאי שירות, שיחות למוקדי החירום, תרגום במיון בבית חולים ועוד.

השימוש ביישום אינו מצריך רישום מראש – ומתאפשר באמצעות לחיצה על הקישור לאחר ההתחברות ליישום, מתורגמן זמין יקבל את השיחה. כל המתורגמנים והמתורגמניות מוסמכים לתרגום שפת סימנים ישראלית.

בירושלים קרוב ל-900 תושבים חירשים מעל גיל 18 המוכרים במשרד הרווחה כזכאים לשירותי תמיכה בתקשורת – כ-43% מתוכם הם תושבי מזרח העיר. מתוך כלל החירשים בעיר, כ-500 הם דוברי שפת הסימנים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: “עיריית ירושלים לא משאירה אף אחד מאחור. הנגשת השירות לקהילת כבדי השמיעה חשובה במיוחד בעת חירום ומלחמה, במטרה לגשר על פערי מידע קיימים. יוזמה זו היא חלק מתפישה כוללת של העירייה לשיפור תמידי בשרות, תוך מחויבות לנגישות והתאמה לכל תושב. בערבות ההדדית וברוח הירושלמית – יחד ננצח!”.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: pixbay

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן