news08.net/ads.txt

חיים ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי: נממן כ-1/3 מעלות קידום פרויקטים להתחדשות עירונית וחיזוק מבנים בפריפריה ובלבד שהממשלה תשלים את המימון

ביבס

חיים ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים רעות פנה היום לחברי הולנת”ע  (ועדת המשנה לנושאים תכנוניים עקרוניים), שידונו בשעות הקרובות בשאלת הארכת תמ”א 38, בקריאה שלא לקדם את המשך התכנית כל עוד אין מענה בתחום ההתחדשות העירונית וחיזוק המבנים ביישובי הפריפריה. בפנייתו הבהיר ביבס כי השלטון המקומי מתנגד נחרצותלכוונת המדינה להאריך את תמ”א 38, ללא הסדרת תקצוב מתאים לביצוע ברשויות המקומיות שבפריפריה והוסיף כי יפעל למימון כ- 1/3 מעלות קידום הפרויקטים בפריפריה ובלבד שהממשלה תשלים את המימון הנדרש.

ביבס

עד היום, בשל אי כדאיות כלכלית ליזמים לבנות מחוץ למרכז הצפוף, לא התבצעו כמעט פרויקטים להתחדשות עירונית וחיזוק מבנים ביישובי הפריפריה, על אף נחיצותם הגדולה. כעת, משעתידה של התכנית לחיזוק מבנים עומד בשאלה, קורא ביבס לא להפקיר את תושבי הפריפריה וליצור מערך תמריצים לקידום התחדשות עירונית ביישוביה תוך מימון חלקי של מפעל הפיס והשלמת המימון הנדרש מהממשלה.

חיים  ביבס יו”ר מרכז השלטון המקומי: ” לא ניתן לממשלה לחמוק ממחויבותה לכלל אזרחי מדינת ישראל . המציאות הוכיחה שתמ”א 38 משרתת בעיקר את היזמים באזורי הביקוש, ולא נותנת מענה כלל ליישובי הפריפריה. החלטנו להרים את הכפפה ולהביא את התקציב שיתקן את העוול , וייתן מענה אמיתי להתחדשות עירונית בישראל אם באמצעות תמריצים ואם באמצעות הסכמי גג. זאת, כדי שהתושבים יוכלו לגור בדירות ראויות, ללמוד במוסדות חינוך חדשים וליצור מעטפת תשתיות חיוניות עבורם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן