מבזקים
בן 23 נפצע בינוני בתאונה באשדוד בין שני כלי רכב קבלת פנים לתינוקות החדשים: קריית אונו משיקה את Baby Ono מתחנת מד״א בתל אביב לבית העלמין בחולון: נפרדים מנצח ישראל ישראל טוב ז״ל אשדוד: פועל בן 24 חולץ מבור לאחר קריסת אדמה – מצבו קשה המרפאה הגיעה עד הבית: שורדי שואה ביהוד קיבלו בדיקות עיניים במקום מגוריהם כתב אישום נגד תושב יצהר: חסם רכב פלסטיני בחווארה, ירה בנשק צבאי ונאשם גם בשיבוש חקירה אסון באתר עבודות באשדוד: קריסת קרקע, חשש לפועל שנלכד בזירה מהפכת האבטחה בגני הילדים ברחובות: לראשונה כל 304 הגנים ייכללו במעטפת עירונית חמושה בשורה לדייגי אשדוד ואשקלון: משרד החקלאות יעניק תמיכה בתקופת איסור הדיג מרדף ברחובות תל אביב: בן 15 נתפס אחרי גניבת רכב וניסיון בריחה לאיו״ש בני הגיל השלישי הפכו למלצרים ליום אחד – כדי להגיש ארוחה חמה לנזקקים בתל אביב אגרוף, איומים ושיחת וידאו עם עבריין מחו״ל: כתב אישום חמור נגד שני תושבי אשדוד רמת השרון: כשמוזיקה הופכת למקום בטוח לנפש הספרייה בקריית אונו הפכה למרכז של ספרות, יצירה ומוזיקה הרבה מעבר לשיעור במדעים: בני הנוער באשקלון ילמדו איך לתכנן את האנרגיה של העתיד תגבור מיוחד ורכבות לילה מיוחדות: היערכות ענק להופעת אודיה באצטדיון רמת גן קריית מלאכי וירושלים: יחידת ‘צור’ חושפת גל הפרות של עברייני מין מפוקחים ברחבי הארץ במקום במשרדים: עשרות עובדי הייטק שיפצו מרכז קהילתי בנתניה שני כתבי אישום בגוש עציון: נשק MP5 בבית, ולוחם צה״ל שהותקף בשטח ישראל כ״ץ חושף את ‘זירת הלחימה החדשה’ מול איראן

חילופי מפקדים בנפת אילת של פיקוד העורף – אל״ם (במיל׳) שמוליק יחזקאל מפנה את מקומו לסא"ל (במיל') אסף עזריאל

״במהלך משברים לאומיים, מהתמודדות עם נגיף הקורונה ועד למלחמת "חרבות ברזל", היית עמוד תווך של יציבות וביטחון, פעלת במקצועיות, וענווה, באחריות ובשיתוף פעולה הדוק עם העיר אילת. בזכות הנהגתך, התחזקו המוכנות, תחושת החוסן והקשר בין צה"ל לקהילה. תודה על עשייתך ועל דרך מעוררת הערכה״. 

לאחר 6 שנים בהן ליווה את העיר בשגרה ובחירום, כמפקד נפת אדום של פיקוד העורף, מסיים אל״ם (במיל׳) שמוליק יחזקאל את תפקידו. 

ראש העירייה – אלי לנקרי הודה לו בשם העיר אילת על 6 שנים בהן ליווה את העיר לאורך תקופת הקורונה, במהלך מלחמת ״חרבות ברזל״ ובימים אלה במלחמה מול איראן. את שמוליק יחליף סא"ל (במיל') אסף עזריאל.

 לצד הברכות העניק לו ראש העירייה מגן הערכה בהוקרה על עשייה מסורה ומשמעותית כמפקד נפת אדום, בו נכתב:

״במהלך משברים לאומיים, מהתמודדות עם נגיף הקורונה ועד למלחמת "חרבות ברזל", היית עמוד תווך של יציבות וביטחון, פעלת במקצועיות, וענווה, באחריות ובשיתוף פעולה הדוק עם העיר אילת. בזכות הנהגתך, התחזקו המוכנות, תחושת החוסן והקשר בין צה"ל לקהילה. תודה על עשייתך ועל דרך מעוררת הערכה״. 

שמוליק שגויס למילואים כמפקד הנפה לפני 6 שנים לאחר תפקיד בכיר במשרד הביטחון, ליווה את העיר יחד עם סגני מפקדי הנפה, תושבי העיר אילת – סא״ל מוטי חרמוני וסא״ל יואב שביט וקצין הקישור בין הנפה לעירייה סא״ל גדי ביטון, במהלכן בנו יחד עם הרשות מערך היערכות לחירום כולל תרגילים שוטפים לאורך השנים וניהול העורף בחירום כחלק מהמאמץ העירוני והלאומי לבניית חוסן באוכלוסייה.

שמוליק הודה לראש העירייה, להנהלת העיר, לכל כוחות הביטחון, החירום וההצלה עמם עבד בשנים הללו ושיבח את שיתוף הפעולה המיוחד באילת שקיים בין כל הכוחות בחירום ובשגרה.

◼️ הצטרפו לחדשות אילת והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

קבוצת ערים
קטגוריות

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.

צילום: דוברות עיריית אילת

דילוג לתוכן