news08.net/ads.txt

ח”כ גדי יברקן: “קורא לראש הממשלה לגלות מנהיגות ולקחת אחריות על המתרחש ברחובות מדינת ישראל”, למפגינים אמר: “גאה בכם”

ח”כ גדי יברקן (תל”ם, כחול לבן) התייחס הערב להפגנות ולמחאת יוצאי העדה האתיופית ברחבי הארץ ואמר: “אני קורא לראש הממשלה לגלות מנהיגות ולקחת אחריות על המתרחש ברחובות מדינת ישראל. שתיקתך עוד עלולה לדרדר את המדינה כולה לנקודת אל חזור מבחינת הציבור הישראלי. כראש הממשלה של כולנו, אתה נושא באחריות, ורק אתה בלבד!”.

ח”כ יברקן הוסיף: “כנס את הממשלה עוד הלילה וקרא להקמת וועדת חקירה ממלכתית בכשל הקליטה של יהדות אתיופיה בישראל, והאלימות המשטרתית כנגד אזרחי ישראל. אני קורא למשטרה להמשיך לגלות איפוק ואחריות לאומית. ולכם אזרחי ישראל התקועים בפקקים גלו הבנה וסבלנות, כי הנערים הללו מרגישים שהם הבאים בתור. תמכו בהם והצטרפו למחאה. אחי המפגינים ברחבי הארץ, אני קורא לכם לשמור על איפוק ולא להדרדר לאלימות. אני גאה בכם!”.

כידוע, למעלה מחמישים אלף נהגים עמדו בפקקים במהלך הערב במשך שעות ארוכות (ועד עכשיו) בגין מחאת יוצאי העדה האתיופית. חלק מהמפגינים הבעירו צמיגים ויידו אבנים לעבר השוטרים ולעבר רכבים חולפים – כתוצאה מכך נפצעו שוטרים ואף נזק נגרם לרכוש המשטרה. נמשיך לדווח ולעדכן אודות המחאה ותוצאותיה מכל ההיבטים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן