שעונים מתריעים לכבדי שמיעה חולקו ברמלה

עיריית רמלה חילקה שעונים חכמים המתריעים על אזעקות פיקוד העורף לעשרות תושבות ותושבים אשר סובלים מלקות שמיעה. חלוקת השעונים נעשתה באמצעות שיתוף פעולה מיוחד עם קהילת קנס סיטי -העיר התאומה של רמלה בארה”ב.

באירוע מרגש שהתקיים השבוע חילקה עיריית רמלה לעשרות תושבות ותושבים אשר סובלים מלקות שמיעה שעונים חכמים המתריעים על אזעקות פיקוד העורף.

מתחילת מלחמת “חרבות ברזל” עיריית רמלה פועלת כדי שגם אנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונות יוכלו לקבל התראות על אזעקות בזמן אמת. בתוך כך חיפשה העירייה פתרונות מתאימים לאנשים הסובלים מלקות שמיעה ואינם יכולים לקבל התרעה על אזעקה מצופרי פיקוד העורף או מתקשים לתפעל את אפליקציית פקע”ר.

על המשימה לחלוקת הצמידים הופקדו אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, שגייסה עובדים ומתנדבים, חלקם כאלה שמדברים בשפת הסימנים, וכן מנחה שסייעו גם הן בהתקנת השעונים.

התושבים שקיבלו את הצמידים קיבלו הדרכה על אופן השימוש בשעונים ובהפעלתם והודו לעירייה על היוזמה החשובה. ראש העיר, מיכאל וידל: “זהו פרויקט חברתי חשוב מאין כמותו. אני רואה חשיבות רבה לכך שכל התושבים ללא יוצא מן הכלל יקבלו התרעה בעת הישמע אזעקה ואני שמח שהצלחנו להגיע לעשרות תושבים במסגרת הפרויקט הזה. אין ספק שהשעונים הללו יכולים להציל חיים ובעיקר לספק שקט נפשי עבור התושבים ובני משפחתם. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה”.

חלוקת השעונים נעשתה באמצעות שיתוף פעולה מיוחד עם קהילת קנס סיטי (העיר התאומה של רמלה בארה”ב) אשר נרתמה מתחילת המלחמה לתרום באמצעות הפדרציה לעיר ולתושביה, וכך בחרה לקחת חלק בפרויקט זה ואחרים.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן