news08.net/ads.txt

חנות טעמים סולימה – טעמים וניחוחות מכל רחבי העולם

ראש השנה ותחילת השנה החדשה הם הזדמנות מושלמת לעשות שינוי ולהתחיל לאכול מזון בריא וטבעי, אשר ייטיב איתנו ועם בני משפחתנו. בנוסף, מוצרים כאלו הם גם מתנת חג נהדרת עבור בני משפחה או חברים היקרים לליבכם, כדי שתהיה להם שנה מתוקה ומיוחדת. אז מה כדאי לקנות לקראת השנה החדשה? על כך בכתבה הבאה.

(צילום: PIXABAY)

פירות ואגוזים

בראש השנה אנחנו נוהגים לברך על מגוון פירות מתוקים, אשר גדלים בשפע בארצנו. אין ספק שמדובר בהזדמנות טובה להעשיר את מגוון הפירות על שולחן החג באמצעות פירות יבשים מיוחדים. עבור מי שגם ככה מתקשה עם כמויות הסוכר בארוחות החג, ניתן היום להשיג פירות יבשים ללא תוספת סוכר במקומות כמו חנות טבע או חנות בריאות, ובכך ליהנות מחג מתוק ושופע, ועדיין לשמור על הבריאות. עוד תוספת נפלאה לשולחן החג הם אגוזים טריים וטבעיים, אשר יתאימו בצורה מצוינת לפירות יבשים וריבות, ויעשירו את שולחן החג. בדרך כלל, הכי משתלם לרכוש אגוזים במשקל ולא באריזות סגורות. המחירים לרוב נמוכים יותר, וכן יש סבירות גבוהה יותר שמדובר באגוזים טריים ועל כן גם עשירים יותר בטעמם.

תבלינים לטאץ׳ מיוחד

אם השנה אתם אלו שמארחים את בני המשפחה, כדאי להשקיע בתבשילים על מנת שכולם ייהנו מארוחת חג חגיגית וטעימה במיוחד. תוספת של תבלינים או עשבי תיבול מיוחדים, יכולה להקפיץ כל תבשיל ולתת לו את הטעם המיוחד שירשים את האורחים. כמו כן, כאשר רוכשים תבלינים טחונים / שלמים, חשוב לוודא שמדובר בתבלינים טריים. בדרך כלל לתבלינים טריים יש ריח חזק ומזוהה יותר, והצבע שלהם בוהק יותר. כמו כן, בבחירה של תבלינים טחונים, עדיף אם אפשר, לבקש מהמוכר לטחון לכם את התבלינים במקום ובכך להבטיח טריות מרבית. ניתן למצוא תבלינים מיוחדים להזמנה אונליין באתר של סולימה.

מארזי שי

עוד מוצר נפלא לשנה החדשה הוא מארז שי המכיל מוצרי בריאות וטבע שונים כמו קטניות, זרעים, דגנים, מוצרי אפייה, וכמובן אגוזים ופירות יבשים. מארזים כאלו יכולים להיות מתנה מצוינת למי שמתארח בחג אצל חברים או קרובי משפחה. ניתן לבחור בסוגים שונים של מארזים, הכוללים מגוון רחב של מוצרי בריאות בסיטונאות, וכן מוצרים בעלי אריזות מיוחדות, אשר יכולות להפוך לפריט שימושי כמו מארזים בקערות יפות, צנצנות או קופסאות עץ.

הקפדה על איכות המוצרים

מוצרים כמו אגוזים, תבלינים או פירות יבשים, עלולים להיות מאיכות ירודה אם קונים אותם במקומות שאינם מתמחים בתחום. כאשר בוחרים מוצרים לחג או למתנה, חשוב לבחור בספק איכותי אשר מבצע את פעולות הטחינה והקלייה במקום, וכן מייבא את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר. אחת החנויות המובילות בארץ באספקה של מוצרי בריאות וטבע מכל העולם היא סולימה חנות תבלינים. מדובר בחנות שהתחילה את דרכה בשוק לוינסקי בתל אביב עוד בשנות הארבעים, ומאז צמחה ונהייתה למעצמה של תבלינים ופירות יבשים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן