news08.net/ads.txt

חשד לתאונת פגע וברח: שליח פיצה פגע בבן 80 באילת

חשד לתאונת פגע וברח באילת: תושב העיר בשנות ה-80 לחייו נפצע באורח קל מפגיעת קטנוע של שליח פיצה בזמן שרכב על אופניים סמוך למלון מלוני. המשפחה פתחה בסריקות לאיתור נהג הקטנוע החשוד.
התאונה התרחשה סמוך לשעה 12:00. בשלב מסוים, כך על פי החשד, שליח הפיצה עקף את רוכב האופניים ופגע בו ונעלם מהזירה כשאין עדי ראיה מסביב. “לאחר העקיפה הוא נכנס באופניים של אבא שלי והעיף אותו קיבינימט על מכונית חונה”, סיפרה בתו. “השאיר את אבא שלי בן אדם בן 80 מרוח על הכביש אחרי שפגש מקרוב מכונית חונה. למזלו של אותו שליח, אבא יצא רק עם שפשופים”.
בתו הוסיפה כי אביה חולה סרטן אשר נאלץ לעבור ניתוח בראשו: “מלבד זה, הוא גם עבר ניתוח אחרי התקפי לב”. מדבריה עולה כי סמוך לזירה, יש קיוסק המרושת במצלמות שתיעדו את התאונה. היא הוסיפה כי במידה והשליח לא יגיע להתנצל, המשפחה תנקוט בצעדים: “במידה ולא תופיע ביומיים הקרובים אני כבר אגש לתחנת משטרה עם הצילומים ואני מבטיחה לך שלא אנוח עד הרגע שאדע שאתה על הכביש”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן