news08.net/ads.txt

טלי וזיו ווינברג היו באוטובוס שהותקף בירושלים ע”י מחבל

המנטורית הידועה טלי ווינברג, תושבת גדרה ובעלה, חבר המועצה לשעבר זיו ווינברג עברו היום (רביעי) רגעים לא פשוטים בדרכם לביקור בכותל המערבי.

וכך כותבת טלי: “איזה יום עבר עלינו. אנחנו בסדר. כנראה שלא תשמעו על זה בתקשורת מחבל… זרק אבן על אוטובוס ופגע. היינו שם. את הפוסט בבוקר תכננתי להעלות על אהבת חינם ועל הערב המדהים והמפנק שהיינו מבית ויקטורי. אמרתי לעצמי… צהרים כותל. אעלה פוסט. בעודנו יושבים באוטובוס (רצינו חוויה עם מתן חיים) אנו עוברים מימין את שער שכם, אני צופה בעמדת מג”ב, בלוחמת, ואומרת לזיו איזה גיבורות. ממשיכים טיפה קדימה. ליד הנהג עומד אדם דתי בלבוש מסורתי
ובתחנה עולה אישה ערביה מכוסה מכף רגל עד ראש
ושוב אני אומרת איזה מדהים זה…. ואז בוםםםםםם”.

“אלוהים ידע שאנחנו בדרך לכותל. אבן ניפצה את שמשת האוטובוס בדיוק במעבר , איש לא נפגע בגופו, הסטרס היה מטורףףףף. היה מפחיד – אבל זה הבית שלנו. אז עיבדנו את הפחד, את הבהלה מתן חיים אמר “קיבלתי התקף לב”, בחרנו להנות מירושלים, מהחיים, מהטעמים – אבל נותר תסכול. בהולנד פגשנו אנטי ישראלים… הם לא מבינים שגם היום יום של אנשי הדרום לא מתוקשר… ואצלנו – כשמרפסת נופלת בתל אביב כולם באטרף. נו שויין”.

“היום שלנו יכל להסתיים אחרת” סיכמה, “תודה לך בורא עולם. ונחזור לערב של ויקטורי…. עדיין הדהד לי השיר “רק אהבה תנצח”, השנאה לא מנת חלקי, לחיי האנשים הטובים, תחיו חיים מלאים בשמחה ואושר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן