טרגדיה באילת: בן 50 שיצא לדוג – טבע למוות

בנוסף, גבר כבן 45 פונה במצב קל לבי”ח יוספטל

גבר (כבן 50) טבע למוות בסמוך לגשר המרינה באילת. ככל שידוע, מדובר בחבר’ה שיצאו לדוג, בעל הסירה נתן גז כנראה והסירה התהפכה. יושבי הסירה נפלו ממנה, בעל הסירה ניסה לשחות לחוף אך טבע למוות.

אליה טובול חובש איחוד הצלה מסר: “עוברי אורח סיפרו לנו כי סירה בה נסעו שני נוסעים התהפכה – לאחר סריקות הוצאנו מהמים את הגבר כשהוא ללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן למרבה הצער נקבע מותו בזירה. חבר נוסף ששהה עמו בסירה יצא מהמים בכוחות עצמו”.

לפי מד”א, התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב נגב, על גבר שחש ברע ואיבד את הכרתו ככה”נ על רקע רפואי על סירת דייג, סמוך למרינה באילת. חברו שהיה עימו על הסירה חילץ אותו לחוף, חובשים ופראמדיקים של מד”א – צוות אטן אילת נתי משי זהבי ואריאל אוסלנדר – העניקו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה מתקדמות וממושכות קבעו את מותו של גבר כבן 50, חברו גבר כבן 45 פונה במצב קל לבי”ח יוספטל.

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן