news08.net/ads.txt

‘יוחננוף’ נגד תנועת “ישראל חופשית”: תובעת 286,000 ש”ח בעקבות קמפיין שבוצע כנגדה, לאחר שהשעתה טבח מעבודתו משום שמשגיח הכשרות הטיל ספק ביהדותו

תנועת “ישראל חופשית” אשר מלווה בחודשים האחרונים את עובד רשת יוחננוף יורי לוגביננקו במטרה למנוע את פיטוריו – נתבעת כעת על ידי עוה”ד של יוחננוף בתביעת לשון הרע על סך 286 אלף שקלים.

לוגביננקו, שעד לפני כשלושה שבועות שימש כטבח הראשי של מחלקת האוכל המוכן בסניף של הרשת ברחובות, נאלץ להתמודד בתקופה האחרונה עם הליך בירור יהדות משפיל שמשגיח הכשרות של הסניף דרש לבצע בעניינו, בזמן שאף אחד ממעסיקיו לא עמד לצידו על מנת למנוע את ההליך המבזה – לא מנהלי הסניף ולא הנהלת הרשת, שמיהרו להיצמד להנחיית המשגיח מבלי לחשוב פעמיים. לוגביננקו הושעה לאלתר מהסניף, וגם כשחזר – חזר תחת מגבלות שלא מאפשר לשף בתפקידו לבצע עבודתו בצורה יעילה.

תנועת ״ישראל חופשית״, שנרתמה לסייע ואף עזרה ליורי לקבל ייצוג בחינם באמצעות משרד עורכי הדין ש. הורוביץ שהתנדב למשימה, יצאה בחודש פברואר האחרון בקמפיין הקורא לחרם צרכנים נגד הרשת בטענה שזו משתפת פעולה בפרקטיקות גזעניות. הקמפיין צבר תאוצה ותוך זמן קצר תיבות המייל של מנכ”ל הרשת וסמנכ”ל הסחר הוצפו בלמעלה מאלף מיילים זועמים הקוראים לרשת לעמוד לצד עובדיה ולא לתת יד לגזענות. גם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין התייחסה לקמפיין כששמעה על שנעשה ליורי.

מאז, לא רק שיורי פוטר על אף שהוכיח את יהדותו במסמכים רשמיים, אלא שבעלי הרשת גם תובעים את תנועת “ישראל חופשית” בכתב תביעה שנפתח במילים: “תביעה זו אינה תביעת השתקה..מטרתה לשים קץ לחירות הבלתי נסבלת שנטלה לעצמה הנתבעת לקחת את שמה הטוב של התובעת ולהכפישה ברבים”. בנוסף דורשת הרשת, התנצלות בפלטפורמות השונות של תנועת “ישראל חופשית”.

מנכ”ל התנועה אורי קידר בתגובה לשורת המהלכים של רשת יוחננוף בעניינה: “כשהמשפט הראשון שחשוב לרשת יוחננוף לכתוב בתביעה הוא שלא מדובר בתביעת השתקה, כל בר דעת מבין שזוהי בדיוק תביעת השתקה, שכל מטרתה לגרום לישראל חופשית להפסיק להלחם את מלחמתו הצודקת של יורי, שפוטר מעבודתו ביוחננוף לאחר שזכה ליחס מזלזל ומשפיל מהרשת. לצערנו רשת יוחננוף ממשיכה בהתנהלות בריונית, במקום לקחת אחריות על מעשיה הרעים ולתקנם. אנחנו נגיב בבית המשפט ונשמח לנהל הליך משפטי מלא, שבו נברר מה עשה כל אחד ואחד ממנהלי רשת יוחננוף בזמן שבו החברה בחרה לעמוד לצד משגיח הכשרות שהתנהג באופן גזעני ולא לצד עובדיה. אין לנו ספק שגם ציבור המשקיעים ביוחננוף בבורסה יגלו עניין רב בתביעה הזו. נתראה בבית המשפט”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן