news08.net/ads.txt

יוספה חליבה, מנכ”לית מזכרת בתיה: “אם לא תוקם ממשלת חרום זוהי תעודת עניות של כולנו שבסופה רשום נכשל”

מנכ”לית מזכרת בתיה, אשר שימשה בעבר כיד ימינה של לימור ליבנת בהיותה שרת החינוך, פרסמה בסוף השבוע רשומה בפייסבוק ובו הביעה דעתה על המצב – והשפעתו על הנושא המדיני. 

יוספה

“המושבה היפה שלנו נראתה כמו רוח רפאים. הכל שומם. אין אנשים ברחוב. רוחות עזות. מזג האויר הקיצוני גרם לנזקים של ממש, תמונות של עצי ענק שנעקרו ממקומם. הפסקות חשמל חוזרות ונשנות”, פתחה חליבה את הפוסט המרגש. “ברקע הצהרת ראש הממשלה על התפשטות הקורונה והשבתת בתי הספר בארץ ונראה שהיד עוד נטויה. כלכלה עולמית וארצית קורסת. בורסות נופלות. חברות ענק שברגע אחד מפסיקות לפעול ואחריהן אלפי עובדים שאינם יודעים אם יקבלו את שכרם במקרה הטוב ואם בכלל יהיה להם מקום עבודה בימים /חודשים הקרובים. חברים מודאגים שהקימו ומנהלים עסקים ואינם יודעים איך ואם בכלל ישרדו את התקופה הזו. אלפי אנשים מצויים בבידוד ויש הזקוקים לעזרה. ברקע מדווחים על צבע אדום בדרום, אבל מי כבר בכלל סופר? זה לא מצב חירום? מהו חירום?”.

“3 מערכות בחירות זועקות לשמים אחדות ומדברים על אחת נוספת, כי מישהו חושב שהפעם יחול שינוי של ממש בעמדתנו. פעם אחר פעם בוחרים בנבחרי ציבור שלא מקשיבים לציבור שבחר בהם. השבוע ציינו את יום האישה הבינלאומי והרי ברור שאם היו עומדות בהנהגת המדינה נשים, לא היו מתקיימות שלוש מערכות בחירות. שימו את האגו בצד. שימו הצהרות שהצהרתם תוך מערכת בחירות שכל כולה לובתה בשנאה, רוע ושטנה וראו את הצורך המיידי של הציבור שבחר בכם. מה עוד צריך לקרות? למה מחכים?
הקימו ממשלה מתפקדת עם מיטב המוחות והניסיון. שלוש מערכות בחירות בשנה ומדברים על אחת נוספת ואף אחד לא עוצר את הטירוף הזה. איזה עוד הוכחה צריכה המנהיגות שלנו כדי להבין שהעם רוצה אחדות!”.

“לצערי, העם שלנו מתאחד ומתגייס רק כנגד איומים. האיומים והאתגרים הללו לא מספיקים? אם לא תוקם ממשלת חרום זוהי תעודת עניות של כולנו שבסופה רשום “נכשל”. כוחנו רק באחדותנו! רק כך אנחנו יכולים לנצח כל איום ואתגר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן