יועץ מס ממרכז הארץ חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום של 186 מיליון שקל

החשד כי יועץ המס הפעיל אנשי קש, הקים חברות קש, ניהל ספרים כוזבים והגיש דו”חות מזויפים ושקריים למע”מ במטרה לאפשר את ההפצה של חשבוניות פיקטיביות.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר לפרסם כי יועץ מס בעל משרד גדול ממרכז הארץ, נעצר בשבוע שעבר על ידי רשות המסים, בחשד ששיתף פעולה במערך של הפצת חשבוניות פיקטיביות בסכום כולל של למעלה מ-186 מיליון ₪ בשנים 2022 – 2023.

חשבוניות פיקטיביות הן חשבוניות שמופצות מבלי שהמוצר או השירותים המפורטים בהן סופקו ומבלי שהסכומים המפורטים בהן שולמו. מטרת הפצתן היא לאפשר למקבל החשבוניות לקזז חבות מס או להעניק כסות חוקית להוצאות שמקבל החשבוניות אינו מעוניין להצהיר עליהן. מדובר בתופעה הפוגעת בקופת המדינה וגורמת לנזק של מיליארדי ₪ בשנה.

במסגרת חקירה שמנהלת מחלקת חקירות מכס ומע”מ באר שבע והדרום ברשות המסים, עולה החשד כי יועץ המס הפעיל אנשי קש, הקים חברות קש, ניהל ספרים כוזבים והגיש דו”חות מזויפים ושקריים למע”מ במטרה לאפשר את ההפצה של חשבוניות פיקטיביות.

ברשות המסים רואים את החשדות נגדו בחומרה יתרה לאור היותו יועץ מס. בית משפט השלום בבאר שבע שחרר את החשוד בתנאים מגבילים, לרבות צו איסור יציאה מהארץ, והטיל צו איסור פרסום על שמו.

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה, הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן