news08.net/ads.txt

יו”ר אירגון הספרים: “אם לא תגיע בשורה עם פיצוי מיסוי, אני אקרא לכולם לחזור לעבודה”

“אם תוך שבוע לא תגיע בשורה עם פיצוי מיסויי של מאות אלפי ספרים ומעצבי השיער שיושבים בבית, אקרא לכולם לחזור לעבודה”. כך אמר יאיר קימר יו”ר אירגון הספרים (מבית התאחדות המלאכה והתעשייה).

“זו התקופה הכי קריטית בעבודה שלנו, לקראת הפסח אנשים מסתפרים, נשים שמגיעות בד”כ לעשות החלקות, צבע, גוונים ופנים ביטלו את התורים מבחינתנו זו מכת מוות למספרות שלנו. זו התקופה הכי חזקה בעבודה הזו בכל השנה”.

לדבריו של קימר: “בעקבות דרישות חוזרות ונשנות לשמור על מרחק של 2 מטר אחד מהשני, יושבים מאות אלפי ספרים בבית, כאשר העסק שלהם מושבת לחלוטין, ברובם מדובר בעסקים משפחתיים מה שאומר שכל המשפחה יושבת בבית מובטלת ובאי ודאות. לא יתכן שרוב המדינה עובדת בתפוקה של 30 אחוז והספרים יושבים בבית, מענק של 6000 ש”ח לא יתרום במאומה גם לא הלוואות כי לא יהיה מאיפה להחזיר, אנחנו נשים מסכות וכפפות ונצא לעבודה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן