news08.net/ads.txt

ישועת ה’: הילד שטבע אתמול – התעורר! המשפחה: “כולנו דמענו, מחכים בזהירות אופטימית”

בשורות טובות מגיעות מכיוון חדרו של רם בן ה-11, הילד שטבע אתמול בבריכה פרטית במזכרת בתיה והובהל אל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, במרכז הרפואי קפלן כשהוא מורדם ומונשם.

התפילות המשותפות והקריאות לרפואתו של הילד נענו ולפני דקות אחדות הוא התעורר. מקורביו מספרים: “האב סימס לבני המשפחה, כולנו דמענו ממש. מחכים בזהירות אופטימית, עוד לא יודעים יותר מידי”. המשפחה ממשיכה להמשיך בתפילות לרפואת רם בן נורית כהן.

אביו מסר הבוקר ממיטת ילדו: ״כולנו מתפללים לנס שלישי אחריי שעובר אורח ביצע החייאה בביתנו והחזיר לו את הדופק וצוות ניידת טיפול נמרץ שהיה במקרה במזכרת בתיה והגיע אלינו מהר. הצוות ביחידה לטיפול נמרץ ילדים בביה״ח קפלן הנו רגיש, מקצועי ומכיל אותנו, ועושה כל שביכולתו להציל את חיי בננו. אני מבקש וקורא לכל מי שיכול להתפלל לרפואתו של בננו רם בן נורית כהן״.

כזכור, אתמול, בשעה 14:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על ילד שטבע בבריכה פרטית בבית במזכרת בתיה. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן ילד כבן 11 במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

פראמדיק מד”א גיא בובליל סיפר: “כשהגענו לבית ראינו את הילד שוכב בחצר בסמוך לבריכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל ממצוקה נשימתית, ביצענו בדיקות רפואיות מהירות והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל תרופות והנשמה ופינינו אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לבי”ח כשמצבו קשה ויציב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן