ישראל ביתנו מודיעה: תומכים ביניב מרקוביץ׳ לראשות העיר רחובות

המפלגה מצטרפת למפלגות כחול לבן והעבודה שהודיעו על תמיכתן במועמדותו של עו”ד יניב מרקוביץ’ לראשות העיר רחובות

פחות דיבורים. יותר חיבורים: מפלגת ישראל ביתנו מודיעה על תמיכה ביניב מרקוביץ׳. המפלגה מצטרפת למפלגות כחול לבן והעבודה שהודיעו על תמיכתן במועמדותו של עו”ד יניב מרקוביץ’ לראשות העיר רחובות

״אני גאה ונרגש להודיע על תמיכה וחיבור נוסף והפעם של עוד מפלגה ארצית -מפלגת ישראל ביתנו. פעלתי בשבועות האחרונים לחיבורים רבים ככל האפשר כדי למנוע מצב של אובדן קולות וכדי לנצח בבחירות שיתקיימו חודש הבא. בינים הקרובים נציג את הרשימה הטובה והמגוונת ביותר למועצת העיר. אני מודה ליוליה קפלן על התמיכה ומשוכנע שהיא תבצע את שליחותה הציבורית במועצת העיר על הצעד הטוב ביותר למען כלל תושבי העיר.״ אמר יניב מרקוביץ׳.

נציגת ישראל ביתנו היא יוליה קפלן, אמא ואשת חינוך וניהול, המייצגת את קהילת הישראלים דוברי הרוסית יוצאי חבר העמים שמכירה את צורכיהם הייחודיים בעיר.

יוליה קפלן מסרה: ״מכל הרשימות בחרתי להתחבר לרשימתו של יניב וזאת מתוך הכרות עימו, עם עשייתו, השקפותיו ועקרונותיו התואמים את ערכיי ואת הערכים אותם אני מייצגת”.

בתחילת השבוע הייתה זו מפלגת העבודה שהודיעה על תמיכה במרקוביץ’. יו”ר העבודה, ח”כ מרב מיכאלי: “מפלגת העבודה בראשותי החליטה לתמוך ביניב וברשימה הגדולה והמאוחדת שהוא מוביל בעיר. ההיכרות ביני לבין יניב הולכת הרחק אחורה. אני סומכת עליו, על מנהיגותו, על ערכיו ועל היכולת שלו להוביל את העיר.

“המחאה המתעוררת בשנה האחרונה בעיר מוכיחה שגם תושבות ותושבי העיר חוששים מהעתיד. רחובות היא עיר חשובה מאוד ואני מאמינה שתושבות ותושבי העיר ירתמו ויתמכו ביניב וברשימה הליברלית והשוויונית שהוא מוביל בעיר” הוסיפה.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן