news08.net/ads.txt

כתב אישום הוגש לפני זמן קצר נגד החשוד שסיפק לכאורה סמים מסוכנים לרוצח הנער בן ה-14 מקרית גת

במסגרת חקירת תיק הרצח המתנהל במרחב לכיש נגד אב החשוד ברצח בנו כבן ה – 14, עצרו חוקרי המשטרה תושב (38) גוש עציון, בחשד שהעניק לכאורה טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים, זאת תוך שמספק להם סמים מסוכנים.

חוקרי המשטרה שהחלו לאסוף ראיות וממצאים תוך גביית עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל לכאורה החשוד, חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים תוך שמשלמים לחשוד אלפי שקלים, ובדרך זו סיפק להם את הסמים.

עוד עלה, כי לחשוד אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות, וכי החשוד נהג לרכוש את הסמים המסוכנים באמצעות רשת ‘הטלגראס’. כאמור, עם סיום גיבוש חומר הראיות נגד חשוד, הגישה נגדו לפני זמן קצר, יחידת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום ובו 6 אישומים בגין עבירות של יצוא/ יבוא / סחר ואספקה של סמים מסוכנים. בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן