פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מרוות אל עזה, תושבת העיר כבת 45 ועיתונאית ברשת NBC, בגין גילוי הזדהות עם ארגון טרור, הסתה לטרור ושיבוש מהלכי משפט. כתב האישום אושר ע”י היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה. במקביל לכתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד נהורא לוי מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), אל עזה פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, המונה כ-3,000 עוקבים וכ-2,000 חברים ופתוח לכלל הציבור, פרסומים שבהם דברי שבח, אהדה ועידוד למעשה טרור, שבשילוב התוכן והנסיבות ישנה אפשרות ממשית שיביא לעשיית טרור.

כך, בבוקר ה-7 באוקטובר פרסמה הנאשמת סרטון שבו נראים מחבלים מעזה מסתובבים ביישוב ישראלי בעוטף עזה, ולצידו הכיתוב: “מרגישה שאני רואה סרט שהבמאית הפלסטינית והכתבת פלסטינית והגיבורים מעזה”.

עוד פרסמה באותו בוקר סרטון של חטיפת קשישה ע”י מחבלי חמאס, לצד הכיתוב. “אין אני מתה, קומדיה שחורה, החג’ה (זקנה) מאושרת, חיה את האקשן לפני שהיא מתה”. לפרסום היו תגובות, כגון: “לא צחקתי ככה כבר שנה”, “החבר’ה נכנסו לבית אבות ולקחו אותם”, וכן תגובה של הנאשמת: “כנראה שכן כי יש יותר מתמונה אחת של זקנים, אבל הצעירים שלנו טובים, לא פוגעים בזקנים ונשים”.

לפני מעצרה, מחקה הנאשמת את חשבון הפייסבוק שלה כך שלא ניתן יהיה לגשת אליו פעם נוספת. בנוסף, לאחר שנודע לנאשמת כי יש כוונה לחקור ולעצור אותה, העלימה את הטלפון הנייד בו עשתה שימוש. הנאשמת הגיעה לתחנת המשטרה כשהיא לא מחזיקה במכשיר הנייד שלה ולאחר שכתבה מספרי טלפון הכרחיים על הרגל שלה.

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן