news08.net/ads.txt

לימוד בבידוד: מחלקת הילדים והנוער ברחובות ממשיכה לפעול באופן מקוון

 הבוקר (חמישי) מחלקת הילדים והנוער החלה את פעילותה באופן מקוון. התלמידים, המורים והמדריכים נענו לאתגר וביצעו למידה מרחוק, המייצרת קרבה, שחשובה גם בימי הבידוד. נערי היחידה לקידום נוער ומשתתפי תוכנית היל”ה ב-3 מקצועות: לשון, מתמטיקה וגיאוגרפיה החלו ע”פ תוכנית שנקבעה מראש ובהתאמה אישית לכל תלמיד. הלמידה מתבצעת באמצעות מערכת דיגיטלית ייעודית ונוחה למשתמש.

מחלקת הילדים והנוער נערכת לפתוח את בית הספר למנהיגות נוער באופן מקוון כבר בשבוע הבא. כל הפעולות נעשות בתמיכה מלאה של מ”מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום, מחזיק תיק הנוער אסף אל-בר, מנכ”ל החברה העירונית איציק עובדיה ומנהלת אגף חינוך בעיריית רחובות , אפרת צוקרמן.
מ״מ ראש העיר מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״הקשר עם הנוער חשוב בעת שגרה בכלל ובעת חירום בפרט. אני מודה למחלקת הנוער על שמירת הקשר המאפשר ולו במעט שמירה על השגרה”.
חבר המועצה אסף אל-בר, מחזיק תיק נוער וצעירים: ״חוסן חברתי מתחיל בנוער. הנוער צריך להמשיך ללמוד, לקיים פעולות וגם להתנדב. מחלקת הנוער שואפת להיות חוד החנית של חדשנות דיגיטלית בלתי פורמאלית בעת הזו”.
לדברי אבי יוספי, מנהל העירונוער: “אין לנו ספק כי חשוב וצריך לשמור עד כמה שאפשר על שגרת חיים גם בחירום. יש לכך ערך הן של שמירה על רצף לימודי והקטנת הפער הלימודי כמה שאפשר והן שמירה על קשרי החברות גם מרחוק. אני מאחל לכולנו בריאות וחזרה לשגרה באופן המהיר ביותר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן