news08.net/ads.txt

לקראת חגי תשרי: הביקורות בבתי העסק בגדרה שמוכרים בשר, עופות ודגים – יתוגברו

במסגרת ההכנות לקראת חגי תשרי תש”פ, קיימה המחלקה הווטרינרית של המועצה המקומית גדרה יחד עם נציגי משרד הבריאות ביקורת בבתי עסק למען שמירה על בריאות הציבור ומניעת מחלות דרך מזון מן החי. המחלקה מקיימת לאורך כל השנה עשרות ביקורות פתע וכעת, לקראת החגים, תקיים עוד מספר ביקורות בבתי עסק במטרה לשמור על בריאות הציבור ועלך הקפדה יתירה של בתי העסק, כך שימכרו מזון שהושג באישורים וכמובן לא יאוחר מתאריך התפוגה שלהם.

במסגרת הביקור בגדרה, נכחו ד”ר שרון כהן בראשי הרופאה הווטרינרית בגדרה, פקח מטעם מחלקת רישוי עסקים בגדרה שמעון אטיאס ונציגה מטעם משרד הבריאות.

ד”ר כהן, כיצד מתנהלת ביקורת בבית עסק לממכר מזון?

“תחילה נדגיש כי מדובר בביקורות פתע, שאינן מתואמות עם בעלי העסקים וזאת במטרה לערוך את הבדיקה המיטבית ביותר ולקבל התרשמות אמיתית על המצב הקיים בבית העסק. שנית, במהלך הביקורת נבדקים תנאי אחזקת מוצרי המזון, תנאי האחסון, נהלי העבודה, ניקיון העסק, ההיגיינה, לבוש העובדים וניקיונם וכמובן טריות המוצרים ואיכותם. בית עסק שלא יעמוד בהפקדה על כללי מכירת המזון, עשוי חלילה לפגוע בבריאות הציבור. במידה ומוצאים מזון פג תוקף או מקולקל, הרי שהם יועברו להשמדה. מעבר לזה, בסמכות הגורמים הרלוונטיים לתת קנסות לבעל העסק, התראה לתיקון הליקוי או להוציא צו לסגירתו”.

מה המסר שלך לתושבים ?

“לקראת חגי תשרי אנחנו קוראים לציבור להיות ערניים ולרכוש מוצרי מזון מן החי רק במקומות מורשים”.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “בדיקה קפדנית של איכות מוצרי המזון שומרת בראש ובראשונה על בריאות הציבור וכמובן משליכה גם על איכות החיים במושבה שלנו. ישר כוח למחלקה הווטרינרית על פועלה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן