לקראת שירות משמעותי: הנוער בלוד בכנס מתגייסים 2024

פרידה מרגשת במיוחד שהפיקה מחלקת הנוער העירונית בלוד בהובלת שני סמדג’ה מתלמידי שכבת י״ב בלוד לקראת השלב הבא בחייהם

מחלקת הנוער העירונית בלוד, בהובלת שני סמדג’ה כינסה השבוע את תלמידי שכבת י״ב ברשות המקומית, לבוקר שכולו הוקרה ופרידה לקראת השלב הבא בחייהם. הבוגרים מלוד ימשיכו בסוף השנה הנוכחית לצבא, למכינה קדם צבאית, שנת שירות, שירות לאומי, ישיבות הסדר ועוד.

את הפרידה הם חגגו בבניין העירייה, שם נהנו מעמדות מזון מפנקות, עמדות מיט”ב לכל השאלות שטרם הספיקו לשאול את הצבא, טקס פרידה מרגש ואיחולי ברכה מהנהגת העיר, ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, מנכ״ל העירייה – אהרון אטיאס, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך – בני סיתאלכיל, סגנית מנהל אגף החינוך – חגית קווה ומפקחת מנהל חברה ונוער – רעות ארליך.

ניקול שוורצמן תלמידת כיתת י״ב בקריה למנהיגות ומדעים אורט לוד ודוברת מועצת הנוער העירונית הקריאה בגאווה בפני הקהל: ״אני גאה לעמוד כאן ולייצג את שכבת י״ב בעיר, ורגע לפני שאנו מתחילים מסלול חדש בחיינו, הנני בטוחה כי נפיץ טוב לכל מקום אליו נלך. נייצג את העיר בגאווה. תודה על 12 שנים של חינוך עוטף ואהבה ללא תנאים. נחזור לבקר על מדים!״.

במעמד המרגש זכו השמיניסטים לקבל שי לגיוס – קיטבג וחולצה. “סמוכים ובטוחים שזה ישמש אותם בהמשך דרכם!”, אמרו במחלקת הנוער ואיחלו, “בוגרים יקרים, מחלקת הנוער העירונית עיריית לוד מאחלת לכם הצלחה בכל מעשה ידכם. שמרו על עצמכם”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו:

“הנוער המדהים שלנו בלוד השתתף בכנס מתגייסים בבית העירייה. בירכתי בדבריי, שהשירות שלהם – היכן שיבחרו לשרת את מדינת ישראל – יהיה משמעותי, איכותי והישגי. אנו בעיצומה של מלחמה על הבית, והם אלו שיסייעו בעתיד הקרוב לשמור על המולדת. איחלנו לחזרת החטופים לחיק משפחתם בשלום, לבריאות הפצועים ולשלום החיילים שבקרב. נוער מקסים, לוד מחזיקה לכם אצבעות, מעריצה אתכם על האמביציה ומחזקת את רוחכם האיתנה!”.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן