news08.net/ads.txt

לתשומת לב ההורים: טריו-סנס משיקה מערכת חכמה חדשה

חברת DTP, יוצרת מערכת ההתרעה למניעת שיכחת ילדים ברכב טריו סנס Buzzer, משיקה בימים אלו את המערכת המתקדמת החדשה, טריו סנס Smart. מדובר בפיתוח ישראלי מתקדם, אשר התקבל בשמחה ובהצלחה בקרב קהל הלקוחות בארץ.

בימי הקיץ החיים שבעיצומם אנו נמצאים, שיכחת תינוקות ברכב היא טעות קטלנית. בכל שנה נשכחים בכלי רכב עשרות תינוקות, ומדי פעם אנו קוראים על מקרה מצער של מות התינוק, לאחר שכוחות ההצלה או ההורים לא הגיעו אליו או אליה מבעוד מועד. מערכות טריו סנס מונעות את האסונות הללו. המערכת החדשה מבוססת על התקנת חיישן מתחת למושבו של התינוק, עם אפשרות שינוי רגישות סנסור הלחץ לגילו ומשקלו של התינוק. ניתן לחבר עד 3 מושבי בטיחות לאותה המערכת. עם תום הנסיעה, כאשר המערכת מזהה תינוק/ילד במושב הבטיחות, היא משמיעה הודעת התראה קולית: “שימו לב, זוהה ילד בכיסא הרכב”.

במידה וחלפו שתי דקות מזמן ההתראה והתינוק לא הורם מן המושב, המערכת תשלח הודעות SMS עם מיקום מדויק של הרכב אל 3 מספרי טלפון, אותם ניתן לשנות באופן עצמאי בכל זמן. במקרה שגם לאחר משלוח ההודעות לא הוצא התינוק מן הרכב,  מערכת טריו סנס Smart תתקשר אל שלשת המספרים שהוזנו אליה ותשמיע הודעה קולית: “התרעה הופעלה, ייתכן ותינוק נשכח ברכב!”. מערכת טריו סנס Smart כוללת גם כפתור מצוקה, למקרה חירום, השולח הודעה בעת בלחיצה ומתקשר ל 3 מספרי טלפון. כל זמן שהרכב מונע, המערכת גם שולחת את מיקום של הרכב בכל זמן נתון.

המערכת דורשת חיבור לכרטיס סים של אחת מחברות הטלפון הסלולריות בארץ, לבחירת הלקוח, אך טריו סנס מציעים חבילה זולה במיוחד אשר פותחה לצורך זה ע”י חברת פרטנר. ניתן לחבר את המערכת לכל על ידי התקנה עצמית קלה ופשוטה, המאפשרת גם את העברת טריו סנס Smart בין כלי הרכב השונים של המשפחה.

המערכת עצמאית לחלוטין ואינה דורשת כיבוי והדלקה ובנוסף אינה דורשת תחזוקה. מערכות טריו סנס הוכיחו את עצמן כיעילות, והצילו חיי תינוקות שאילולי התקנת המערכת היו עלולים לשלם את המחיר האוליטמטיבי של ימי הקיץ הלוהטים של ישראל. חברת DTP, יוצרת מערכת ההתרעה למניעת שיכחת ילדים ברכב טריו סנס Buzzer, משיקה בימים אלו את המערכת המתקדמת החדשה, טריו סנס Smart. מדובר בפיתוח ישראלי מתקדם, אשר התקבל בשמחה ובהצלחה בקרב קהל הלקוחות בארץ. בימי הקיץ החיים שבעיצומם אנו נמצאים, שיכחת תינוקות ברכב היא טעות קטלנית. בכל שנה נשכחים בכלי רכב עשרות תינוקות, ומדי פעם אנו קוראים על מקרה מצער של מות התינוק, לאחר שכוחות ההצלה או ההורים לא הגיעו אליו או אליה מבעוד מועד.

מערכות טריו סנס מונעות את האסונות הללו. המערכת החדשה מבוססת על התקנת חיישן מתחת למושבו של התינוק, עם אפשרות שינוי רגישות סנסור הלחץ לגילו ומשקלו של התינוק. ניתן לחבר עד 3 מושבי בטיחות לאותה המערכת. עם תום הנסיעה, כאשר המערכת מזהה תינוק/ילד במושב הבטיחות, היא משמיעה הודעת התראה קולית: “שימו לב, זוהה ילד בכיסא הרכב”.

במידה וחלפו שתי דקות מזמן ההתראה והתינוק לא הורם מן המושב, המערכת תשלח הודעות SMS עם מיקום מדויק של הרכב אל 3 מספרי טלפון, אותם ניתן לשנות באופן עצמאי בכל זמן. במקרה שגם לאחר משלוח ההודעות לא הוצא התינוק מן הרכב,  מערכת טריו סנס Smart תתקשר אל שלשת המספרים שהוזנו אליה ותשמיע הודעה קולית: “התרעה הופעלה, ייתכן ותינוק נשכח ברכב!” . מערכת טריו סנס Smart כוללת גם כפתור מצוקה, למקרה חירום, השולח הודעה בעת בלחיצה ומתקשר ל 3 מספרי טלפון. כל זמן שהרכב מונע, המערכת גם שולחת את מיקום של הרכב בכל זמן נתון.

המערכת דורשת חיבור לכרטיס סים של אחת מחברות הטלפון הסלולריות בארץ, לבחירת הלקוח, אך טריו סנס מציעים חבילה זולה במיוחד אשר פותחה לצורך זה ע”י חברת פרטנר. ניתן לחבר את המערכת לכל על ידי התקנה עצמית קלה ופשוטה, המאפשרת גם את העברת טריו סנס Smart בין כלי הרכב השונים של המשפחה. המערכת עצמאית לחלוטין ואינה דורשת כיבוי והדלקה ובנוסף אינה דורשת תחזוקה.

מערכות טריו סנס הוכיחו את עצמן כיעילות, והצילו חיי תינוקות שאילולי התקנת המערכת היו עלולים לשלם את המחיר האוליטמטיבי של ימי הקיץ הלוהטים של ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן