news08.net/ads.txt

מאוחדת קיימה מבצע מיוחד חיסוני שפעת לניצולי שואה וקשישים ברחובות

קופת החולים מאוחדת ממשיכה במאמצים הכבירים לחסן את מבוטחיה הנמנים באוכלוסיות הסיכון וקיימה מבצע מיוחד בו זימנה מאוחדת מאות ניצולי שואה וקשישים, מבוטחי הקופה ותושבי העיר שעדיין לא חוסנו במרפאות לקראת החורף הקרב – אל ניידת ייעודית לחיסוני שפעת ברחבת בניין העירייה. בין המבוטחים הייתה בקשה מיוחדת – לחסן זוג קשישים בתוך המכונית. רות בת ה87 ויונה בן ה94 קיבלו את חיסוני השפעת ברכבם והם מרגישים מצוין.

את המבצע יזמה מנהלת הסיעוד המחוזית בקופת החולים מאוחדת, רויטל תורג’מן עם מנהל מרחב יהודה חוף, אורי אטון אשר הרים את הכפפה בתוך מספר שעות בשיתוף עיריית רחובות – ראש העיר רחמים מלול, המנכ”ל דורון מילברג והסמנכ”ל צביקה מדהלה – שאפשרו את קיום המבצע ברחבת העירייה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. על המבצע הופקדו מנהל מרפאת בנימין במאוחדת, אודי חדאד ומנהל מערך הסיעוד במרפאת בנימין 23, ליאור לוין. את החיסונים ביצעו האחיות נטלי אוסטינוב ויעל בן דוד.

לדברי אורי אטון – מנהל מרחב יהודה חוף במחוז דרום במאוחדת, “נערכנו בחודשים האחרונים לתקופה בה נקיים מבצעי חיסוני שפעת בקרב קבוצות הסיכון – ביצענו סימולציות ותהליכי חשיבה ותכנון לטיפול בחולי שפעת, במיוחד בעת הזו במקביל להימצאותו של נגיף הקורונה – ואנו ערוכים למבצעי חיסון גדולים ומורכבים שימנעו תחלואה קודם כל בקרב אוכלוסיות בסיכון”.

אטון הוסיף כי למרות שמאוחדת מקיימת מבצעי חיסון גדולים הפעילות חייבת להיות בשילוב ושיתוף הציבור – ובכדי למנוע את התפשטות תחלואת החורף, על התושבים להיות שותפים לתהליך. לדברי אטון, “הציבור הוא השותף שלנו, הוא מחויב להמשיך ולהישמע להנחיות משרד הבריאות, לשמור על ריחוק חברתי, על כללי היגיינה ועל עטיית מסכות. מצד שני, לא לוותר על טיפולים רפואיים וניטור רפואי נדרש בעיקר בקרב אוכלוסייה החולה במחלות כרוניות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן