מהפכת “דרך שווה” יצאה היום לדרך

יישומוני התשלום בתחבורה הציבורית מעודכנים בכרטיסים החדשים של “דרך שווה”, ומחשבים אוטומטית בסוף החודש את הכרטיס המשתלם ביותר

תתחדשו! החל מהיום – ה-25 ביולי, נוסעי ונוסעות התחבורה הציבורית, יוכלו ליהנות מהכרטיסים החדשים של מהפכת “דרך שווה” ביישומוני התשלום בתחבורה הציבורית – “מוביט”, “רב-פס”, “פנגו” ו”סלו” (לשעבר סלופארק).  ממחר זמינים ביישומונים הכרטיסים המועדדים שימוש קבוע ותדיר בתחבורה הציבורית. בין היתר, מנוי “חופשי חודשי ארצי” משתלם במיוחד, המאפשר נסיעות ללא הגבלה בכל הארץ, ב-225 שקלים בלבד; ומנוי “חופשי אזור 1” המאפשר לנסוע עד 40 קילומטרים מחוץ למטרופולינים תל אביב, ירושלים וחיפה, ב-99 שקלים בלבד.

היישומונים מחשבים מדי חודש את המינוי המשתלם ביותר עבור הנוסע/ת, על סמך דפוסי הנסיעה בפועל, ובוחרים אוטומטית את הכרטיס המשתלם ביותר. אין צורך לרכוש מראש חופשי יומי / חודשי. כמו כן, היישומנים מעודכנים גם בהנחות “הערך הצבור” הנשמרות ואף מורחבות לציבור הזכאים במהפיכת “דרך שווה”. למשל, בני ובנות 75 ומעלה – נוסעים חינם, 50% הנחה בכרטיסי מנוי לילדים ונוער, הגדלת הנחת הערך הצבור לזכאי הביטוח הלאומי מ-33% כיום ל-50%. כדי לקבל את ההנחות הייעודיות, יש לבצע רישום לפרופיל המזכה ביישומון.

במסגרת ההיערכות ליישום הרפורמה, מ-28 ביולי לא יימכרו עוד חוזים תלת יומיים.

כל תעריפי הרפורמה יהיו זמינים גם ברב קו, מיום שני הבא-1 באוגוסט, באמצעותם יש לרכוש מראש את החוזה (בעוד שהיישומונים מחשבים את החוזה המשתלם בדיעבד).

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן