מה חדש בתוכנית דירה בהנחה?

ניתן להגיש בקשה לאישור זכאות עד יום שני י”ב בשבט התשפ”ד (22.1.2024) בשעה 23:59 באתר האינטרנט. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן להגיש בקשה חדשה לאישור זכאות או לחידוש זכאות עד סגירת ההרשמה להגרלה. ההרשמה להגרלה תסתיים ביום רביעי כ”ח בשבט התשפ”ד (7.2.2024), בשעה 23:59.

ההגרלה השישית בסדרה במסגרת תוכניות “דירה בהנחה” – בה יוגרלו 6,816 דירות חדשות המיועדות לזכאים חסרי דיור. ההרשמה להגרלה פתוחה ל-72 מתחמים ב-16 יישובים: ירושלים, פתח תקווה, אשקלון, רחובות, מודיעין, קרית גת, אילת, אלעד, צפת, קרית מלאכי, מעלות-תרשיחא, קרית שמונה, רכסים, קרית עקרון, בית דגן, בני עי”ש.

להרשמה להגרלה לחצו כאן

ניתן להגיש בקשה לאישור זכאות עד יום שני י”ב בשבט התשפ”ד (22.1.2024) בשעה 23:59 באתר האינטרנט. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן להגיש בקשה חדשה לאישור זכאות או לחידוש זכאות עד סגירת ההרשמה להגרלה.

ההרשמה להגרלה תסתיים ביום רביעי כ”ח בשבט התשפ”ד (7.2.2024), בשעה 23:59.

בסניפי חברות ההרשמה ברחבי הארץ נפתחו עמדות מחשב עם חיבור לאינטרנט בהן יוכלו זכאים לבצע רישום להגרלת “דירה בהנחה” בסיוע נציגי שירות.

לתשומת לבכם, בפרטי ההגרלה באתר ההרשמה מפורטת שיטת חישוב שיעור ההנחה בדירות המוגרלות.

יצוין כי מאפייני התכנון בהגרלות 2340, 2341, 2345, 2349 ו-2358 בקרית גת מותאמים לאוכלוסייה החרדית.

נזכיר, זכאות לדירה בהנחה מאפשרת להירשם גם בהגרלות דירה להשכיר.

לפרטים נוספים לחצו כאן

אין עדיפות בהגרלה לאלה המקדימים להירשם. ההגרלות מיועדת לזכאים חסרי דיור. ניתן להירשם לעד שלושה יישובים, ולכל ההגרלות באותו היישוב.

סדר ההגרלות נקבע לפי גודל היישוב – תחילה היישוב שמספר תושביו הוא הגדול ביותר, ובסוף היישוב שבו מספר התושבים שלו הוא הנמוך ביותר (לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה).

מדוע סדר ההגרלות חשוב?

כדאי לכם לשים לב גם לסדר ההגרלות בעת בחירת שלושת היישובים, מפני שאם תזכו בפרויקט אחד, תוסרו מכל הרשמותיכם לפרויקטים אחרים, גם אם הייתם מעוניינים בהם יותר.

למידע נוסף על אודות ההגרלה לחצו כאן

ביטול השתתפות בהגרלות קודמות

מנגנוני הזכייה האוטומטיים בעקבות ביטולי זכייה על ידי זוכים אחרים ממשיכים כל הזמן. כלומר, כל העת נקבעים זוכים חדשים הנמצאים ברשימות המתנה. אם אינכם מעוניינים לזכות בפרויקטים שנרשמתם אליהם בעבר, מומלץ לכם לבטל את ההרשמה בפרויקטים אלה כדי שלא תזכו בהם.
כדי לבטל השתתפות עליכם להיכנס לאזור האישי באתר ההרשמה להגרלות, לחפש את הפרויקט הרלוונטי (לפי מספר ההגרלה), ללחוץ על הכפתור המתאים ולפעול לפי ההוראות המופיעות באתר.
למידע נוסף על ביטול השתתפות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – נדל”ן, כלכלה ועסקים לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן