מה קרה בישיבת המועצה הראשונה בקריית עקרון?

באופן רשמי: הושבעה המועצה החדשה של קריית עקרון | אילן ירימי, ראש המועצה הנבחר, החל בתפקידו!

מועצה חדשה הושבעה בקריית עקרון, בהובלת אילן ירימי – והיא כוללת 11 חברים – מתוכם 6 חברי מועצה חדשים.

שבעה חברי מועצה בקואליציה מול ארבעה באופוזיציה. בקואליציה של ירימי: רוני אהרון סאיג, יעל נמי, מסנגאו נעם מנסה, תומר שוקר, בצלאל דוד ודוד אבו.

מנגד – מונה האופוזיציה ארבעה: שניים מהסיעה של חובב צברי – מספר 2 שלו משה לוי ומספר 7 קובי סבג [כל היתר התפטרו אחרי שחובב הניח את המפתחות], מאיר בלעיש וצור יאמין.

לפי התנהלות המועצה הראשונה ניכר שהאופוזיציונרים לא מתכוונים לשתוק על שום דבר. נדמה שרביעיית האופוזיציונרים לא מתכוונת לעשות לירימי חיים קלים.

אפילו על המינויים הכי בנאליים בישיבה זו, עשו רעש וצלצולים כשבלעיש מוביל את החבורה. למרות זאת, האופוזיציה יודעת שלירימי כוח עצום ואופוזיציה חזקה, כך שההערכה היא כי כל שינוי שירצה לחולל – תקבל גיבוי מחברי הקואליציה.

מי שבלט מאוד בחסרונו הוא חובב צברי. מקורביו של ראש המועצה היוצא טוענים שכלל לא הוזמן, אולם במועצה מתעקשים כי הגזבר הזמין את כלל חברי המועצה היוצאים לקבל תעודת הערכה והוקרה על פועלם.

צברי, שהינו לכל הדעות איש מצוין עם רזומה עשיר ויכולות אדירות, כיהן בתפקידו במשך שתי קדנציות ומתמודד בימים אלו במכרז על תפקיד משמעותי בבית החולים קפלן ברחובות. בתום תפקידו כתב: “אני מסיים בתחושת סיפוק ענקית עם עשייה ברוכה בעשור האחרון הכרת הוקרה והערכה לכל השותפים לדרך”.

מי שבלט בשורה הראשונה בנוכחותו לצד חברי המועצה היוצאים הוא מאיר סיבוני, פעיל חברתי התורם רבות לקהילה, בענווה רבה.

סיבוני פעל ביסודיות מאחורי הקלעים במערכת הבחירות הזאת והוביל במו ידיו את סיעת הליכוד לניצחון הגדול בשיתוף פעולה עם חבר המועצה מסנגאו נעם מנסה. יתרה מכך, בפרסומי הבחירות של ירימי, שולבה תמונתו של סיבוני כדי להשפיע על דעת הקהל בבחירה, בכדי שיבינו התושבים כי סיבוני נמצא בצד של ירימי. אין ספק כי שני הצעירים האלה, הם למעשה האס של הבחירות, אדריכלי הניצחון – הם אלו שהצליחו לסחוף אחריהם את צעירי קריית עקרון וגרמו להם להצביע לירימי שניצח ברוב גדול כ-73% והפך לראיס החדש של קריית עקרון.

“יותר מ73% מקולות הבוחרים בחרו בשינוי למען קריית עקרון והדבר מחייב אותי להביא את השינוי המיוחל”, אמר ירימי בנאומו. “אני מבטיח כי בקדושה הראויה לתפקיד ציבורי אשמור על היישוב שלנו, אקדם אותו בהתאמה לחזון שלכם, בני קריית עקרון, אמשיך לעשות ולתת למענכם ולדאוג לצרכים של כל תושב ותושבת”.

ירימי, שהצליח להביא ניצחון מוחץ וזאת לאור חיבורים שעשה בין המתמודדים השונים במועצה.

“לצידי קואליציה מגוונת חזקה ואיתנה שיודעת לשים את המחלוקות בצד ולעמוד זה לצד זה למען הציבור והיישוב, יחד כשותפים נעבוד לילות כימים ונדאג להגשים את הבטחתנו לציבור הרחב, למנהל התקין, לרמת השירות לתושב ולהתפתחות היישוב. נקדם את תוכניות ההתחדשות ולצד זאת נבחן את הסכם הגג שנחתם, נדע לעמוד מול משרדי הממשלה על מנת שההסכם יענה על צרכינו כיישוב קטן וקהילתי, ויותאם לאורח חיינו ולחזון שלנו בנוגע לעתיד היישוב”.

בחודשים הראשונים תאלץ הקואליציה הנבחרת לבחון נושאים רבים ומשמעותיים ליישוב בראשם הסכם הגג שנחתם אשתקד וכן נושא חזות ופיתוח הישוב.

בתוך כך, לתפקיד מנכ”ל היישוב צפוי להתמנות עו”ד אייל זלנה, שיחליף את המנכ”ל הקודם, ניסן גז, שהיה בתפקידו כשנתיים וחצי ולזכותו נרשם הקמת המוקד היישובי.

עו”ד זלנה, לשעבר חבר מועצה בשתי כהונות סגן ומ”מ מחזיק תיק ההנדסה שימש כיו”ר האגף לאיגוד מקצועי במרחב רחובות בהסתדרות, גר בישוב קרוב ל- 40 שנה ומכיר היטב את המערכת המוניציפאלית ואת קריית עקרון. רואה בתפקיד שליחות ציבורית מהמעלה הראשונה.

נמשיך לעקוב.

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המועצה המקומית קריית עקרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן