news08.net/ads.txt

מועדון רוטרי גדרה כרת “ברית מועדונים תאומים” עם מועדון רוטרי פילדלפיה

מועדון “רוטרי גדרה” קיים טקס כריתת ברית מועדונים תאומים עם המועדון מפילדלפיה. הטקס התקיים בנוכחות קהל רב, בגינת ביתם המקושטת והמוארת של חברי המועדון עדי ואבנר פוקס, בניהולה של מזל כהן, נשיאתו הנוכחית של המועדון. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אירח את נציגי שני המועדונים לפני הטקס.

30 חלפו מאז ייסד בן המושבה הוותיק, אבנר פוקס, את מועדון הרוטרי בגדרה, כאשר הפעילות הייתה למען הישוב. במשך השנים הללו יצר המועדון קשרים של שיתוף פעולה עם מועדונים של התנועה הבינלאומית, מעבר לים. כמה סימלי שבפתח חגיגות שנת ה-30 למועדון בגדרה יצר המועדון קשר משמעותי ביותר עם אחד המועדונים הגדולים של התנועה בארצות הברית, מועדון פילדלפיה סאנרייזרס.

בטקס נכחו נגיד אזור רוטרי ישראל,  נגידים לשעבר של האזור וחברי רוטרי ממועדונים רבים. לאחר דברי ברכה, חתמו נציגי מועדון גדרה ומועדון פילדלפיה סאנרייזרס על הסכם התאומים, והערב החגיגי הסתיים בשירה מפי זמרת ובשירת “התקווה”. חברי מועדון גדרה עם נציגי פילדלפיה העלו ביניהם רעיונות והניחו את הבסיס לפעילויות מבוססות שיתוף פעולה בעתיד. חברי המועדון בטוחים שהברית עם המועדון החשוב של פילדלפיה תשמש פתח ומניע לפעילות מבורכת בעתיד.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: “מועדון רוטרי תרם רבות לפעילות החברתית ביישוב ו’ברית התאומים’ מחזקת את הקשר עם התפוצות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן