news08.net/ads.txt

מזכרות לבר מצווה – למשפחה ולמשתתפים

האם הילד שלכם עומד לחגוג מסיבת בר מצווה בקרוב? כיצד אתם מתכננים להפיק בתקופת הקורונה אירוע בר מצווה מרגש ומקורי? האם חשבתם אילו מזכרות כדאי לבחור לאירוע בר מצווה כדי לחלק למשתתפים שיגיעו למסיבה? אילו מזכרות מתאימות להורים ולכלת השמחה מהאירוע המרגש והמקורי?

בצל משבר הקורונה עלינו להפיק אירועים משפחתיים מצומצמים ואינטימיים, וההנחיות העדכניות ביותר של משרד הבריאות מאפשרות לנו לתכנן מסיבת בר מצווה בהשתתפות של עד 10 אנשים במקום סגור ועד 20 אנשים בשטח פתוח. את האירוע המשפחתי המצומצם אפשר לערוך בבית המשפחה, בחצר פרטית, בפארק קרוב לבית, בחיק הטבע (בהתאם להנחיות) ובמקומות נוספים.

לא לשכוח מזכרות לאורחים

בתקופה שלפני הקורונה נחגגו מסיבות בר המצווה במתכונות רחבות ואף יוקרתיות, בדרך כלל באולמות בית כנסת, במסעדות או באולם אירועים יוקרתי ומפואר. בשל התפשטות נגיף הקורונה אין אפשרות לערוך אירועים משפחתיים המוניים ויש להקפיד על ההנחיות. על כן, כדאי לחפש רעיונות מקוריים להפקת מסיבת בר מצווה אינטימית אך מרגשת ושמחה לא פחות.

אחד הגימיקים בכל מסיבות בר המצווה ההמוניות לפני הקורונה היה לחלק מזכרות מקוריות לכל המשתתפים, לדוגמה מגנטים, כוס ממותגת עם תמונה של חתן השמחה והקדשה אישית, מארזי שי מפנקים וכדומה. כיום, אין טעם לרכוש מאות מזכרות למיתוג האירוע כדי לחלק אותן לכל המשתתפים, יחד עם זאת לא צריך לוותר על מזכרות למסיבת בר המצווה. יש מזכרות מקוריות ברוח התקופה, למשל מצגת מקצועית לבר מצווה הכוללת תמונות של בני המשפחה, ברכות אישיות, הקדשה אישית מהילדה לכל אורח בנפרד ועוד.

כמו כן, אפשר לשדר את האירוע באמצעות תוכנה כמו זום, וכך כל המוזמנים שהיו מגיעים לאירוע המשפחתי המרגש יכולים להשתתף במסיבת בר המצווה וליהנות מאירוע משפחתי ברוח התקופה. אגב, אפשר לשלוח לכל המשתתפים בזום מזכרת ממותגת באמצעות דואר שליחים, כך מפתיעים את המשתתפים בזום והם מרגישים כאילו השתתפו פיסית באירוע המצומצם שמשודר בזום.

ראוי לציין כי מצגת בר מצווה היא מזכרת מרגשת ובעלת משמעות גם לנער וגם לבני משפחתו, ניתן להפיק את המצגת באופן מקורי ולשלב בה מעברים מונפשים, אנימציות מדליקות, סרטונים מתקופות שונות בחיי כלת השמחה וכמובן תמונות מרהיבות של הילדה. אם מזמינים צלם אירועים כדאי להפיק קליפ מהאירוע וניתן לארגן מסיבת הקרנה אונליין או לשלוח דיסק עם הקדשה אישית לקרובי משפחה ולחברים הטובים.

לשלוח מזכרת עם שליח

מאחר וההורים אינם יכולים להפיק מסיבת בר מצווה המונית הם חוסכים לא מעט כסף, כך שאפשר לתכנן אירוע אינטימי ומרגש בחיק המשפחה והחברים והחברות הטובים ביותר של הילד, לשדר את האירוע בזום ולהפתיע את כל המשתתפים עם מזכרת המגיעה באמצעות שליח עד הבית. יש מגוון מזכרות מרגשות לאירוע בר מצווה, למשל כיסוי חלה ממותג, כובע גרב ממותג, כוס ממותגת, מארז שי עם דברי מתיקה וכו’.

אם רוצים להפתיע את קרובי המשפחה והחברים עם מזכרת ממותגת מהאירוע יש להזמין את המזכרות לפחות חודש או חודש וחצי לפני מועד האירוע, וכדאי להדפיס ברכה אישית עם הקדשה של הילד ולצרף לכל מזכרת ברכה מקורית וייחודית, כדאי לתזמן את הגעת השליח ליום האירוע עצמו.

*  תמונות באדיבות “פלאשבק הפקות – רונן הרצוג”  

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן