מזכרת בתיה, תשפ”ד: 0 רטיבויות, 0 עובש ואין משתנות בשירותי בנים

רשומה בפייסבוק של מנכ”לית מזכרת בתיה יוספה חליבה, צדה את עינינו, מה חדש במושבה? >>

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ”ד – מנכ”לית מזכרת בתיה, יוספה חליבה – פרסמה רשומה בפייסבוק שקשה היה להיות אדישה אליו.

“זהו בעיקר יום שיא של עבודה מאוד משמעותית ברשות ומאחוריה עומדים עשרות עובדים שמגיעה להם תודה ענקית שבמשך תקופה ארוכה ביצעו עבודות מאסיביות של בינוי, שיפוץ, צביעה וניקיון עד השעות הקטנות של הלילה כדי לעמוד בכל המשימות והמטלות והן היו רבות. 2 גני ילדים חדשים, סיימנו את פיתוח כלל חצרות גני הילדים בדשא סינתטי, החלפת מתקנים ושיפוצים מאסיבים של מוסדות שלא נגעו בהם שנים רבות. אין עוד רטיבויות. אין עוד עובש, ואין עוד משתנות בשירותי בנים.

“אחרי עשרות סיורי שטח בחום ובלחות של הקיץ, סיימנו”, הוסיפה. “זהו יום שמרגש לראות את צוותי החינוך הנפלאים שבים עם כל כך הרבה חום אהבה ותשוקה אך בעיקר לראות את אלפי הילדים ששבים אל החברים ואל המקום שתמיד יהיה עבורם בית של חינוך. זה יום חג של ממש. אלו הם הרגעים הכי משמעותיים שבהם שאני מרגישה זכות גדולה להיות בשירות הציבורי. שנת לימודים מוצלחת ופוריה לכולנו”.

◼️ לקבוצת החדשות במזכרת בתיה לחצו כאן

צילום: פייסבוק יוספה חליבה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן