מיכל רוזנשיין: גאה להיות האשה הראשונה המכהנת כראש העיר קריית אונו

מיכל רוזנשיין לישראל גל: “מעל 35 שנים שאתה פועל למען קריית אונו כחבר מועצה, סגן ראש עיר ועשור כראש העיר קריית אונו. הישגיך רבים, ולחלקם הייתי שותפה בשנים האחרונות. אין ספק, כי הותרת חותם בעיר וקידמת אותה רבות”

ישיבת מועצת העיר הראשונה בהובלתה של מיכל רוזנשיין ראש העיר החדשה נערכה בקריית אונו.

כל נבחרי ונבחרות הציבור התכנסו סביב שולחן המועצה לישיבה החגיגית שהתקיימה באודיטוריום מרכז המוסיקה במבנה הקונסרבטוריון החדש. על התכנית האמנותית הופקד אנסמבל הג’אז של הקונסרבטוריון אשר ליווה את הישיבה החגיגית.

ע”פ כללי הטקס פתח את הישיבה בדברי ברכה ותפילה להצלחה הרב רצון ערוסי.

מיכל רוזנשיין ראש העיר החדשה אמרה בין היתר: “אני מודה על הזכות הגדולה והאחריות לנהל לראשונה את מליאת מועצת העיר להתחיל את השליחות הציבורית החשובה אליה נבחרתי. אני גאה להיות האשה הראשונה המכהנת כראש העיר קריית אונו, העיר שיקרה לליבי ואותה אני מנהיגה החל מהיום”.

אח”כ פנתה לראש העיר היוצא ישראל גל: “ישראל, מעל 35 שנים שאתה פועל למען קריית אונו כחבר מועצה, סגן ראש עיר ועשור כראש העיר קריית אונו. הישגיך רבים, ולחלקם הייתי שותפה בשנים האחרונות. אין ספק, כי הותרת חותם בעיר וקידמת אותה רבות”.

בסיום דבריה הודתה בהתרגשות לבני משפחתה ופנתה לקהל ואמרה “בקרוב אגבש קואליציה חזקה איתנה ומשמעותית שתעשה טוב לעיר ולכל תושביה”.

אחריה, התכבד ראש העיר היוצא ישראל גל לשאת דברים. גל ברך ואיחל הצלחה לראש העיר החדשה, למועצה הנבחרת והציג את רשימת הישגיו בתחומים השונים בעשר השנים בהם כיהן כראש העיר.

לאחר דבר כל ראשי הסיעות השונות, התקיים טקס פרידה מחברי המועצה היוצאת, ובסיום אישרה המועצה פה אחד את מינויו של חבר המועצה גיל מיכלס, כסגן וממלא מקום ראש העיר.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: איתן אלחדז

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן