מילה טובה | אפטר מהמילואים עם החברים על רצף האוטיזם באלו״ט מודיעין

דביר אטיאס מדריך ב׳בית לחיים׳ (הוסטל) של עמותת אלו״ט במודיעין, קיבל אפטר ראשון מפרוץ המלחמה ל-24 שעות, והדבר הראשון שעשה זה לבקר את דיירי הבית לחיים איתם הוא עובד כמדריך כמעט שנה. 

דביר אטיאס

מלוד יצא לאפטר מהמילואים ישר לחברים על רצף האוטיזם אותם הוא מדריך. דביר מדריך ב׳בית לחיים׳ (הוסטל) של עמותת אלו״ט במודיעין, קיבל אפטר ראשון מפרוץ המלחמה ל-24 שעות, והדבר הראשון שעשה זה לבקר את דיירי הבית לחיים איתם הוא עובד כמדריך כמעט שנה.

“אני משרת בגדוד שריון במילואים ומרגע שהתחילה המלחמה אני מגוייס. קיבלתי היום אפטר ראשון ל-24 שעות, עברתי מהר בבית וישר הגעתי לבית של אלו”ט. היה לי חשוב להגיע ולהגיד שלום לכל החברים, לכל אחד ואחת בנפרד, כדי  להגיד להם באופן אישי שהתגעגעתי אליהם ושאני חושב עליהם גם כשאני לא איתם. לא היה לי אפילו ספק שאני אקפוץ לבקר אותם במסגרת האפטר.”

אלו”ט, האגודה הלאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, היא הגוף הוותיק והמוביל את תחום האוטיזם בישראל. העמותה מטפלת בילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי במאות מסגרות חינוכיות טיפוליות ברחבי הארץ ביניהם מעונות יום שיקומיים, גני תקשורת, מסגרות פנאי, מסגרות דיור ומרכזי לימוד ותעסוקה. בנוסף עוסקת העמותה בקידום זכויות א.נשים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם מול רשויות המדינה.

העמותה מפעילה כ-30 מסגרות דיור ולימוד ותעסוקה בישראל, מצפון לדרום. המסגרות ממוקמות לרוב לצד / כחלק משכונות מגורים ומאפשרות לדיירי הבית, בוגרים על הרצף האוטיסטי, אורח חיים דומה ככל האפשר לחיים במשפחה, תוך שיתוף עם הקהילה. במסגרות אלו ניתן דגש על פיתוח מיומנויות חברתיות, כישורי חיים ושילוב בקהילה. בכל בית ומסגרת תעסוקתית עובדים ביחד מדריכים, מתנדבים ואנשי מקצוע מתחום הטיפול.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: יח"צ אלו"ט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן