news08.net/ads.txt

מכבי יבנה הייתה קרובה לנצח את חולון מהצמרת אך ספגה שער שוויון חמש דקות לסיום; בשלישי: אשדוד בבית

מכבי יבנה אירחה בסוף השבוע את ירמיהו חולון וסיימה עימה בתיקו 1-1 שהשאיר אותה קרובה לצמרת.  בדקה החמישית נרשם מצב ראשון במשחק כאשר כדור חופשי של חולון מ35 מטרים הוגבה על ידי אסור, זה הגיע לראש של זלאיט שכמעט כבש שער אך ניזרי היה במקום וקלט.

דקה אחר כך יבנה יצאה קדימה, הכדור הוגבה לרחבה, הגנת חולון הייתה לא מוכנה, זה הגיע למדהלה שבמקום להפגיז את השער בעט החוצה. בדקה העשירית סברי להטט עם הכדור, הגביה לרחבה, זה הגיע לשבירו שנגח מחוץ למסגרת של חדיריאן. בדקה ה-13 כדור עומק הגיע לשגיב שסובב את הכדור חלש לידיים של חדיראן. בדקה ה-15 שולקובסקי הקשית למדהלה כדור מימין, ממש שם אותו במצב של אחד על אחד, בדרך החלוץ הפיל את בלם חולון ומול השוער החמיץ.

בדקה ה-18 שבירו הגביה לרחבה, מדהלה ניסה להגיע לפני סיידוף אך השוער האורח היה במקום. בדקה ה-20 הגנת יבנה חלמה בהקיץ: כדור הגיע שטוח על הדשא מהגנת חולון, חלף על פני כל המגרש – זה הגיע למשען שבמצב של אחד על אחד מול ניזרי, התמהמה וברגע האחרון טרס חילץ את הכדור בספק פנדל אך יבנה ניצלה מפיגור מוקדם יחסית. בדקה ה-24 זוזוט פרץ מימין, ספק עשה עבירה על מגן חולון, הצליח לעבור והוציא רוחב טוב למדהלה שלא הגיע לכדור ובוזבז מצב ליבנה.

בדקה ה-25 אדרי בעט חזק מחוץ לרחבה אך אסור בלם את הסכנה. בדקה ה-37 כדור של יבנה הלך למסגרת ובניש הרחיק את הכדור סמוך לקו השער. בדקה ה-44 התקפה של חולון מצד ימין, אילוז הוציא רוחב על הארץ לזלאיט שהגיע מאחור וסובב בחצי גובה לשער של יבנה אך זה נהדף החוצה. החצי הראשון הסתיים בתיקו מאופס, היה משחק קצבי, יבנה הייתה טובה יותר בחצי השעה הראשונה ולאחר מכן המשחק התאזן.

בדקה ה-55 אילוז פרץ יפה ושחרר פס חזק על הקו לאיילה שמשם הגיע לאזור הרחבה, חדר פנימה, מסר טוב מאד לבניש שבעט טוב אך זה הלך מחוץ למסגרת של יבנה. דקה אחר כך זוזוט מסר לאדרי שחדר לרחבת חולון, הגביה לרחבה למדהלה שהשתלט עליו טוב, העביר אותו לאדרי שוב שהגיע למצב טוב מאד מול חדריאן אך זה הלך גבוה מעל השער. בדקהה-60 רון עזריה ספג צהוב שני והורחק מהמשחק. בדקה ה-62 לאונוב קיבל כדור טוב ומ-12 מטרים בעט חלש החוצה, החמצה גדולה לאורחים. בדקה ה-66 בכר מסר לטוויל שהתקדם ובעט מחוץ לרחבה ליד העמוד של חולון. בדקה ה-72 טעות של בכר הביאה למתפרצת של חולון, מזרחי גנב את הכדור ודהר חצי מגרש, חדר לרחבה ומשם בעט החוצה. בדקה ה-73 טוויל הגביה יפה לרחבה, זה הגיע לזוזוט שמ-12 מטרים בעט גבוה מעל השער של חולון. בדקה ה-77 מדהלה תום העלה את יבנה ל1-0 למרות שהייתה בעשרה שחקנים. בדקה ה-82 כדור נייח של חולון טייל ברחבת יבנה, אף אחד לא דחק וזה יצא החוצה. בדקה ה-86 נבו מזרחי, אקס יבנה, מצא את הרשת וקבע 1-1. בדקה ה-88 כדור ארוך הגיע למזרחי שניסה להקשית מעל ניזרי אך ללא הצלחה.

כובש השער לזכות יבנה, תום מדהלה, אמר לאחר המשחק: “יש לנו קבוצה נהדרת שמגיע לכל משחק במטרה לנצח ויכולה לנצח כל קבוצה בליגה. מול חולון שלטנו ללא עוררין ואם לא ההרחקה של עזריה אז היינו מנצחים את המשחק. עד ההרחקה ראו קבוצה אחת על המגרש וזו מכבי יבנה – אני שמח שכבשתי ואנחנו לא מוותרים על הפלייאוף”.

ביום שלישי תארח יבנה את אדומים אשדוד למשחק השלמה שיחל בשעה 15.00 באיצ’ העירוני.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן