news08.net/ads.txt

מכבי שעריים פרשה ממשחקי הגביע; מנהל הקבוצה, מני סויסה: “חבל לשפוך כסף. נבוא מוכנים לליגה”

מכבי שעריים החליטה היום (שני) לפרוש ממשחקי גביע המדינה. ההחלטה גרפה תגובות זועמות מאוהדי שעריים, אך מנהל הקבוצה, מני סויסה ביקש לצנן את האווירה: “אנחנו רוצים להתכונן לליגה בצורה הכי טובה שאפשר. אין טעם לשפוך כסף  דווקא בתקופה כזו קשה”.

כאמור, מכבי שעריים נקטה בצעד שונה משאר הקבוצה והחליטה כי העונה לא בגביע המדינה. הקבוצה שהחתימה העונה שחקנים כמו עידו שרון, אסי חקאק, רביד אשר ועידן טואף החליטה להתרכז בליגה שאמור להיפתח בסוף החודש. חשוב לציין כי בימים כתיקונם, קבוצות לא רשאיות לפרוש מהגביע, ונאלצות לעמוד בוועדת משמעת. בעקבות תקופת הקורונה, התאחדות הכדורגל הודיעה לקבוצות שהן יכולות לפרוש ואינן יפגעו מכך.

מנהל הקבוצה, מני סויסה: “בגלל הסגר השלישי שהולך לבוא, אני לא לוקח את הנושא הזה כבדיחה. מוכן להתחיל את העונה כמו שצריך. אז הגביע עוד שבועיים ויש המון פרוצדורות שאנשים מוכנים להוציא על זה כסף. אין טעם לשפוך כסף  דווקא בתקופה כזו קשה. אני רוצה להתארגן לליגה כלכלית, מקצועית וערכית. הגביע היה אמור להיות אצלי בבית ולשם כך צריך להתארגן – קהל מסביב והערכות של מגרש. אנחנו נוותר כדי להיות מוכנים לליגה. בעונה רגילה לעולם לא היינו מוותרים על הגביע, זה דבר כיפי ומהנה. מי שערוך ויכול לעמוד בתנאים האלה אז בבקשה. אני רוצה להתכונן בכל ההיבטים לליגה. בונים סגל מאוד יפה השנה”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן