מכון רנטגן חדש לתושבי קריית מלאכי

מכון הרנטגן החדש שנפתח, מתווסף לשירותים רבים הניתנים במוקד טרם רפואה דחופה

טרם-רפואה דחופה: מכון רנטגן חדש לתושבי קריית מלאכי

טרם-רפואה דחופה מרחיבה את שירותיה בקריית מלאכי ומודיעה על פתיחת מכון רנטגן חדש כחלק משירותי המוקד לרפואה דחופה בעיר. “אנו שמחים לבשר לתושבי קריית מלאכי והסביבה על  הרחבת שירותי המוקד, ופתיחת מכון רנטגן שישרת את מבוטחי כל קופות החולים”, אומר מנכ”ל טרם, נתן אפלבאום

המכון כולל מכשיר צילום רנטגן חדש ומתקדם עם טכנולוגיה המאפשרת סביבת עבודה דיגיטלית ואיכות צילום גבוהה שתסייע באבחון מהיר ומדויק בתחום צילומי האורתופדיה, הטראומה, דלקות ריאה ויאפשר חלק מהטיפולים במקום, ויחסוך מהתושבים הגעה לחדר מיון.

“טרם רפואה דחופה עשתה ביחד עם עיריית קריית מלאכי מאמצים רבים, על מנת לחדש את המוקד ולאייש אותו בצוותים מקצועיים עם פרוץ המלחמה, כדי לאפשר לתושבי העיר, למפונים מיישובי הדרום ולחיילים לקבל שירותים רפואיים במוקד המצויד במיטב הציוד והטכנולוגיות ברפואה דחופה בקהילה”, אמר מנכ”ל טרם והוסיף כי “כחלק מהמאמצים להרחיב את שירותי המוקד, טרם רכשה ציוד מתקדם להקמת מכון הרנטגן, העומד בכל התקנים ודרישות משרד הבריאות, וגייסה צוותים מקצועיים בתחום על מנת להבטיח איכות ומקצועיות מרבית, זמינות ונגישות גבוהה עבור המטופלים”.

לפני כארבעה חודשים נפתח סניף טרם-רפואה דחופה בקריית מלאכי הפועל בלילות, בסופי שבוע ובחגים. מכון הרנטגן החדש שנפתח, מתווסף לשירותים רבים הניתנים במוקד ובכלל זה: בדיקות מעבדה מתקדמות, בדיקות לבביות ובדיקות לתפקודי כבד וכליות, וכן חדר הלם וחדר אשפוז יום. המוקד ומכון הרנטגן פתוחים בכל יום חול החל מהשעה 18:00 ולאורך כל הלילה עד 06:00 בבוקר, בימי שישי מ-13:00 ועד 06:00 בבוקר שבת, וכן מ-09:00 בבוקר בשבת ועד 06:00 ביום ראשון.

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר אמר כי “זוהי בשורה משמחת מאוד עבור תושבי קריית מלאכי והסביבה. פתיחת טרם בעירנו מעניקה שירותי רפואה רבים במהלך כל הלילה ובסופי שבוע וכעת גם עם שירותי רנטגן אפשר לומר כי המוקד בקריית מלאכי נותן מעטפת מלאה עבור המטופלים. אני מודה למנכ”ל טרם על שיתוף הפעולה למען התושבים”.

יצוין כי לטרם-רפואה דחופה 25 מוקדים הפרוסים מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. טרם מטפלת בכל יום בכ-30% ממקרי הרפואה הדחופה בישראל והיא הגוף הגדול והחשוב בישראל לרפואה דחופה בקהילה, ומטרתה לשפר את השירות לתושבים ולהפחית עומסים מחדרי המיון בישראל, גם בעת מלחמה.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן