news08.net/ads.txt

מכת בכורות תמוטט את החמאס או יביא אותה לחתום על הסכם שלום עם ישראל

שמעון ולוי היו הראשונים בהיסטוריה שביצעו חיסול ממוקד. אין מקום להסדרה עם החמאס. עובדה שעל אף הניסיונות זה לא צלח. יש מקום למבצע “מכת בכורות” – חיסול ראשי החמאס ועוזריהם הפועלים בעזה ומהלכים אימים על תושבי הדרום וגם על תושבי עזה גופא מעל עשרים שנה. חיסול ממוקד של מנהיגי הטרוריסטים כמשנה סדורה עד לכניעתם, יביא שקט וביטחון לתושבי הדרום, אחרי עשרים שנות פחד וסבל. עובדה, כל סבבי המלחמה בעזה לא הביא שקט לתושבי הדרום. כל בר דעת מבין שיש להכות את ראש הנחש כדי להמיתו, אמר הרב אפרים זלמנוביץ הרב הראשי מזכרת בתיה.

שמעון ולוי בני יעקוב אבינו, שחיו לפני כ-3500 שנה, לו חיו היום, הם היו ממשיכים לחסל אחד אחד את הטרוריסטים עד מיטוט שלטון החמאס בעזה כמו שהם עשו לבני העיר שכם. העיקרון על פיו פעלו “הכזונה יעשה את אחותינו” – ידע כל צורר ישראל – כל המרים יד על ישראל הוא בן מוות. כאז כן היום הבא להרגך השכם להורגו. הם הרגו את בני העיר שכם בחיסול ממוקד.  פעמים, בלית ברירה, התירה התורה גם הענשה סביבתית, הכולל פגיעה בבלתי מעורבים. ממשלת ישראל חייבת להורות לצה”ל להכות בחמאס ללא הרף עד שתושבי עוטף עזה יזכו לחיים של שקט וביטחון.

“ותצא דינה בת לאה אשר ילדה ליעקוב לראות בבנות הארץ. וירא אותה שכם בן חמור החוי נשיא הארץ ויקח אותה וישכב אותה ויענה…. ובני יעקב באו מן השדה בשמעם ויתעצבו האנשים ויחר להם מאד כי נבלה עשה בישראל לשכב את בת יעקוב וכן לא יעשה… וידבר חמור אתם לאמר שכם בני חשקה נפשו בבתכם תנו אותה לו לאשה…ויענו בני יעקוב את שכם ואת חמור אביו במרמה וידברו אשר טימא את דינה אחותם. ויאמרו אליהם לא נוכל לעשות הדבר הזה לתת את אחותנו לאיש  אשר לו עורלה כי חרפה היא לנו. אך בזאת נאות לכם אם תהיו כמונו להימול לכם כל זכר… וימולו כל זכר כל יוצאי שער עירו. ויהי ביום השלישי בהיותם כואבים ויקחו שני בני יעקב שמעון ולוי אחי דינה איש חרבו ויבואו על העיר בטח (רש”י: שהיו כואבים) ויהרגו כל זכר ואת חמור ואת שכם בנו הרגו לפי חרב ויקחו את דינם מבית שכם ויצאו” (בראשית ל”ד).

יעקוב אבינו, בניגוד לבניו, שמעון ולוי, התנגד להענשה סביבתית. “ויאמר יעקוב אל שמעון ואל לוי: עכרתם אותי להבאישני ביושב הארץ בכנעני ובפריזי ואני מתי מספר ונאספו עלי והיכוני ונשמדתי אני וביתי. ויאמרו: הכזונה יעשה את אחותינו?!” . סוף המבצע כפי שמעידה התורה “ויהי חתת אלוהים על הערים אשר סביבותיהם ולא רדפו אחרי בני יעקוב” (שם ל”ה ה’).

אם צה”ל ילמד משמעון ולוי ויכה בטרוריסטים ללא הרף עד מיטוט שלטון החמאס. סוף סוף יזכו תושבי עוטף עזה בשקט ושלוה כמו שאר אזרחי המדינה. וגם תושבי עזה יוכלו לבחור בהנהגה שתאפשר גם להם חיים טובים יותר. אל תירא עבדי יעקוב! חיתת אלוהים תהיה על עזה!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן