news08.net/ads.txt

מנזלה: תבשיל חומוס וחצילים / נוף עתאמנה איסמעיל ל”סוגת”

זוכת מאסטר שף, השפית נוף עתאמנה אסמאעיל, פרזנטורית הקמפיין החדש של חברת “סוגת” לקידום סדרת הקטניות, מציעה מנה מזינה ומחממת, מהמטבח הערבי הקלאסי.

חומרים ל 6-8 מנות

120 גרם (כ-1 כוס) גרגירי חומוס
1 חציל בלאדי, חתוך לקוביות
2 שיני שום כתושות
1 בצל לבן, קצוץ
4 פלפלי שושקה יבשים או טריים
1 פלפל אדום
1 כף רסק עגבניות
מלח ופלפל שחור
1/2 כפית כמון
1/4 כפית שבבי צ’ילי
700 מ”ל (1 בקבוק) עגבניות מרוסקות
1/2 1 כוסות מים
4 כפות שמן זית

שמן לטיגון עמוק

מתחילים בהשריית גרגירי החומוס: מעבירים לקערה, ממלאים במים ומשרים למשך הלילה. מסננים ומבשלים את החומוס בשפע מים, עד שהגרגירים רכים. מסירים את הקצף. במקביל משרים את הפלפלים היבשים במים רותחים למשך חצי שעה. אם משתמשים בטריים, פורסים אותם לאורך ומרוקנים מזרעים. מסננים את הפלפלים המיובשים מהמים, חוצים לאורך ומרוקנים מזרעים. מרוקנים מזרעים גם את הפלפל האדום ופורסים דק. מטגנים את הבצל בשמן זית בסיר רחב כ-5 דקות, עד להזהבה. מוסיפים שום ופלפלים, מערבבים ומטגנים 5 דקות נוספות. מוסיפים רסק עגבניות ותבלינים, מערבבים ומטגנים עוד דקה. מוסיפים עגבניות מרוסקות ומים ומביאים לרתיחה. מסננים את גרגירי החומוס המבושלים ומעבירים לסיר. מנמיכים את הלהבה ומבשלים חצי שעה. בינתיים ממליחים את קוביות החציל ומניחים על נייר סופג למשך 15 דקות, להגיר נוזלים. מנגבים בנייר. מחממים שמן לטיגון עמוק ומטגנים את קוביות החציל עד שהן מזהיבות היטב. מעבירים לסיר, מערבבים ומבשלים חצי שעה נוספת. אם צריך מוסיפים מים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן