מניעת המשבר הכלכלי הבא מתחילה בכיתות הלימוד בקריית מלאכי

באמצעות הצגה וסדנאות מדגישים בפני הנוער את הצורך להבין ולנהל נכון את המשאבים הכלכליים כבר מגיל צעיר

מניעת המשבר הכלכלי הבא מתחילה בכיתות הלימוד בקריית מלאכי

שיתוף פעולה בין גימנסיה דרכא לאגף לשירותים חברתיים בקריית מלאכי, מציג פרספקטיבה חדשה על חינוך פיננסי. באמצעות הצגה וסדנאות מדגישים בפני הנוער את הצורך להבין ולנהל נכון את המשאבים הכלכליים כבר מגיל צעיר

כ-300 תלמידי כיתות ט’ עד י”ב הגיעו בשבוע שעבר לצפות בהצגה “מבוטלים” באולם המופעים החדש המתנ”ס. ההצגה, שעסקה בהתבגרות תחת צל משבר כלכלי משפחתי, הצליחה לפנות ללבם של הנערים והנערות באמצעות שפה ותוכן המותאמים במיוחד לעולמם.

תוכן ההצגה עסק באב ובתו, בתקופת חיים מטלטלת, כאשר הם אוהבים, מתנגחים, מתמודדים ומחפשים פתרונות. ההצגה מותאמת לעולם התוכן והשפה של בני הנוער, ונשאה מסרים חשובים ורלוונטיים לכל מתבגר, מתבגרת והוריהם.

אשתקד התקיימה בגימנסיה דרכא סדרת סדנאות חד פעמיות שהכינו את התלמידים למציאות הכלכלית המורכבת. הסדנאות, שהונחו על ידי עובדת “מרכז עוצמה”, הדגישו את חשיבות ההבנה והקניית כלים להתנהלות פיננסית מוצלחת. תלמידי התיכון שהיוו את קהל היעד, הביעו עניין רב והדגישו את הצורך להתמודד עם נושאים אלו כבר בגיל ההתבגרות.

יואלה תבור, מנהלת האגף לשירותים חברתיים, ציינה כי היוזמה מחזקת את הקשר בין הדורות ומוסיפה כלי חשוב לארגז הכלים של ההורים וילדיהם בנושאים כלכליים. “הידע הכלכלי הינו כלי חיוני שיכול לשפר את איכות חיי המשפחה” סיכמה תבור.

מיכל חזן, מנהלת גימנסיה דרכא, הוסיפה: “הפרויקט עם האגף לשירותים חברתיים הוא דוגמא לשיתוף פעולה שמקדם רווחה והצלחה לכל המעורבים. המהלך החדשני של חינוך פיננסי ממוקד נוער בקרית מלאכי הוא צעד נוסף לקראת עיצוב עתיד כלכלי בר קיימא ומוצלח לדור הבא”.

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן