news08.net/ads.txt

מפרגנים | עץ התות נמכר, שינה את שמו ל”Tree”, כאשר את הקו הקולינארי יוביל השף מקריית עקרון, בני בז’ה

זהו סיפורו של עץ, עץ התות ששוכן לו במרכז הרצל. לפני מספר חודשים נרכש המקום על ידי דור כהן מנס ציונה ועדן יצחק חמו מרחובות, שבמפגש אקראי עם השף בני בז’ה, דמות מוכרת בברנז’ת הקולינאריה ויליד קריית עקרון, החליטו לאחד כוחות. בז’ה יוביל למעשה את הקו הקולינארי של הבראסרי שאוטוטו יושק תחת השם TREE. עץ, בלי התות, אבל עם הרבה הבטחות.

“את הסיפור עם המקום אני מתחיל לפני 6 שנים כטבח פס בגלגול הראשון של המקום שנקרא עץ התות”, כתב השף בני בז’ה בפוסט שהעלה ברשת החברתית. “עץ התות היה המקום היחידי שפוטרתי ממנו אבל באהבה! מה זה אומר “באהבה”? בעל הבית תפס אותי לשיחה והסביר לי שבשבילי הוא משחרר אותי הלאה למקומות גדולים יותר כדי שאשתפשף ואגדל כנפיים. לפני כחודשיים במסעדה של חבר פגשתי את דור, דיברנו והוא סיפר לי שהם קנו את עץ התות, סיפר לי קצת על הפרויקט ומיד התאהבתי! ככה נולד לו הבראסרי שלנו – ‘עץ'”.

“כנפיים כבר גידלתי – עכשיו הגיע הזמן לפרוש אותן”, הוא אומר, “בעץ אני מרכז את כל שש השנים האחרונות והמדהימות שלי במטבחים, לוקח את כל מה שלמדתי, את כל המנטורים המדהימים שעזרו לעצב אותי ואת החזון והרצון להגדרת מטבח ישראלי חדש ושם לכם את הכל בצלחת! לפני כמה חודשים כתבתי פוסט על זה שאני רק רוצה שיתנו לי לבשל! אז תודה לדור ועדן שהאמינו בי ופשוט נותנים לי לבשל”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן