news08.net/ads.txt

בעלי הרכבים מודעים לבעיה שקיימת כאשר מצבר ברכב נגמר והרכב לא מתניע. בדרך כלל זה יתפוס אותנו שאנחנו לא מוכנים ונצטרך עזרה מיידית והנעה על ידי כבלים. גם במידה והצלחנו להניע את הרכב, עדיין נצטרך שירות של החלפת מצבר. אז איפה הכי כדאי לקנות מצבר בזול וכמובן מבלי שזה יגרע מאיכות המצבר?

(צילום: FREEPIK)

מה האופציות לרכישת מצבר חדש?

קיימים שירותים רבים שיספקו לכם מצבר חדש לרכב שלכם, חשוב לציין שכל חנות מצברים \ יבואן \ מוסך שמספק שירות החלפת מצבר יקבל תקופת אחריות שונה (לדוגמא יש מצבר שיגיע עם שנה אחריות ויש כאלו עם שנתיים אחריות) ובמחיר שונה. חשוב להכיר את האופציות העומדות בפנינו בסיטואציה שכזו וכיום קיימים שירותים מדהימים שיהוו עבורנו חסכון בכסף ובזמן שעלול להתבזבז.

איפה כדאי לקנות מצבר חדש?

הדעה הרווחת ששירותי דרך, גרירה ומוסכים יציעו לנו החלפת מצבר במחיר הזול ביותר, דבר שהוא אינו נכון כיוון שבעידן של היום קיים שירות חדש של החלפת מצבר עד הבית במחיר זול משמעותית ממוסכים ושירותי דרך ובנוסף על הכל, בנוחות המרבית. אין צורך לחכות בתור במוסך, אין צורך לנסות להתניע עם כבלים, פשוט מתקשרים ומזמינים מצבר לרכב שלכם ומגיע אליכם מתקין מוסמך וחשמלאי רכב שיעזרו לכם לחזור לשגרה במהרה.

מה חשוב לבדוק בעת רכישת מצבר?

  1. התאמת מצבר לרכב – בדקו את מידת האמפר הדרושה לכם ברכב וראו במדבקה שעל המצבר אם זה אכן המצבר הנכון.
  2. התאמה למזג האוויר – בדקו שהמצבר שמתקינים לכם הוא מחברה מוכרת בשוק, בכך תבטיחו לעצמכם שהמצבר לא יינזק בחום הכבד ששורר בחודשי הקיץ.
  3. אחריות יצרן מלאה – בדקו שהמצבר החדש מגיע עם אחריות מלאה שניתן לממש בכל אחד מהסניפים של החברה. בדקו את דרך מימוש האחריות כיוון שיש לקבל אותה בסניף הקרוב אליכם ובכל זמן שתהיו זקוקים לו, כמובן במסגרת חודשי האחריות. וודאו כי מספר חודשי האחריות שמובטחים לכם מוטבעים גם על גב המצבר.

מצברים בזול קונים בשיא מצברים לרכב

המצבר שבק חיים והרכב לא מניע? תקופת האחריות על המצבר עומדת להסתיים? אצל שיא המצבר תמצאו מצברים בזול בשירות עד בית הלקוח. עם ניסיון של יותר מ15 שנה ואהבה ענקית לתחום, שיא המצבר מוכיחה כל פעם מחדש כי היא הבחירה הנכונה ביותר לצרכן הישראלי. כאשר מתקין מוסמך יגיע אליכם, יבצעו בדיקה מקיפה וטעינה למצבר בכדי לבדוק האם הבעיה נובעת ברכב ממצבר ולא ממשהו אחר. במידה ואין בעיה של מצבר לא יחייבו אתכם ולא יבצעו החלפה. כמו כן, שיא מצברים לרכב לא גובה עלויות התקנה והרכבה של המצבר ולכן המחיר הוא הזול ביותר שתמצאו בשירות זה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן