מצטיינת נשיא המדינה: יפה קורצוויל עובדת המרכז הרפואי שמיר על סיועה הרב באיתור נעדרים

יפה שכלה את בנה בפיגוע טרור באינתיפאדה השנייה, מכירה היטב את הסבל הכרוך באי הוודאות, וביקשה לתרום ככל יכולתה לקצר את הסבל עבור המשפחות שהמתינו בחוסר וודאות

מצטיינת הנשיא שסייעה רבות באיתור נעדרים

יפה קורצוויל, מפקחת מחשוב וטכנולוגיות מהמרכז הרפואי שמיר, זכתה היום באות הוקרה מיוחד בטקס מרגש שהתקיים בבית כב’ נשיא המדינה יצחק הרצוג בירושלים.

במהלך הטקס הוצגו סיפורי המופת והגבורה של אחים ואחיות במלחמת חרבות ברזל ובכללם סיפורה של יפה, על עבודתה ותרומתה המשמעותית במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מיד לאחר השביעי לאוקטובר, כשהחלו להתברר ממדי האסון, התברר שקיים קושי רב בזיהוי החללים הרבים. עבור מאות המשפחות הכואבות, כל רגע של אי וודאות לגבי גורל יקיריהם היה בלתי נסבל. המשפחות היטלטלו בין תקווה לייאוש.

במתקן זיהוי החללים במתחם שורה נאלצו להתמודד עם מאות חללים שלא ניתן היה לזיהוי באמצעים המקובלים. חללים אלה הועברו להמשך הבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

כשהועלה הצורך לשלוח צוותים שיסייעו לצוות המיומן והמסור במכון, יפה התנדבה מיד.

כמי ששכלה את בנה בפיגוע טרור באינתיפאדה השנייה, היא הכירה היטב את הסבל הכרוך באי הוודאות, וביקשה לתרום ככל יכולתה לקצר את הסבל עבור המשפחות שהמתינו בחוסר וודאות.

יפה התלוותה במכון לרופאים הפתולוגים ובחרדת קודש סייעה בתיעוד הממצאים במטרה להשלים את המידע ולזרז את תהליך הזיהוי. העבודה הייתה אינטנסיבית בהיבט הפיזי והרגשי. מתוך אלה נוצרה בינה לבין צוות המכון והמתנדבים הערכה גדולה וידידות אמיצה, שנמשכה גם כשהסתיימה מלאכת הזיהוי המורכבת והרגישה.

מירי אברהם מנהלת האחיות בשמיר בירכה את יפה על זכייתה והוסיפה:

“יפה מייצגת עבורנו את הרוח האיתנה ואת מסירות הנפש של העם שלנו ואת היכולת להתרומם מעל הכל ולהתגייס במלוא העוז לעשייה למען הכלל. אנו מודים ליפה ומייחלים שנזכה לימים טובים של תקומה ושלווה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

 

צילום: דוברות המרכז הרפואי שמיר - אסף הרופא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
יעל
3 months ago

הכי מגיע לה בעולם

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יעל
יעל
3 months ago

הכי מגיע לה בעולם

דילוג לתוכן