news08.net/ads.txt

משה חוגג בישיבת ועדת החינוך והספורט של הכנסת: “אם בעונה הבאה לא יגיע קהל – הליגה לא תפתח”

משה חוגג, בעלי קבוצת הכדורגל בית”ר ירושלים, התריע הבוקר (ד’) בישיבה מיוחדת בוועדת החינוך והספורט בראשות ח”כ רם שפע, שהוקדשה לאתגרי הקורונה, כי “אם בעונה הבאה לא יורשה להגיע קהל למגרשים – העונה לא תפתח”.

יו”ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח”כ שפע הודיע כי יוודא שמשרד הספורט אכן יעמוד בלוח הזמנים ויציג בתוך כשבוע מתווה לחזרה לפעילות. “הצהרנו בתחילת הדרך שהספורט יהיה חלק מהותי מהוועדה הזאת. לא אתן לספורט להידחק מסדר יומה של הכנסת ואני אומר את זה כחובב ספורט מושבע, וגם כמי שמודע לכך שעולם הספורט עובר משבר מאוד מאוד גדול בתקופה האחרונה- משבר של ספורטאים, אוהדים והנהלות. אנחנו בוועדה וגם כמובן שר התרבות והספורט, מאוד מחויבים להחזיר את הספורט לפעילות כמה שיותר מהר ומחויבים במקביל גם לבריאות הציבור. אנחנו צריכים לוודא שלא יקרה מצב שנחזיר קהל, אך תוך שבוע נצטרך לסגור מחדש.” היו”ר שפע התייחס גם לתקציבים ואמר כי ועדת החינוך והספורט לא תרפה עד שכל התקציב יעבור לאיגודים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן