news08.net/ads.txt

משרד הבריאות יתיר התקהלות של עד 50 איש גם במבנה סגור

כבר בעת כניסתו לתפקיד החדש, שר הבריאות יולי אדלשטיין הנחה היום (חמישי) את מנכ”ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב להתיר התקהלות של עד 50 איש גם במבנה סגור. כמו כן תתאפשר ישיבה במקומות עבודה ללא מסכה עם מרווח של 1.20 מטר בין עובד לעובד. ההקלות החדשות ייכנסו לתוקף מיד עם פרסום הצו שעליו יחתום בר סימן טוב – ואינן דורשות אישור של הממשלה.

כפי שפורסם ב- ynet, שר הבריאות אדלשטיין קיים הערכת מצב בנושא הקורונה”אנחנו ב’עת לפתוח’, אבל אסור להיכנס לשאננות”, ובהודעה מטעם לשכת השר צוין כי “בדיון הנחה אדלשטיין את מנכ”ל המשרד משה בר סימן טוב להתיר התקהלות עד 50 איש גם במבנה סגור”.

מהודעת השר עולה כי מידת השפעתו של המנכ”ל היוצא משה בר סימן טוב הצטמצמה משמעותית בימים האחרונים, עם כניסתו של אדלשטיין לתפקידו. על רקע הטענות שבר סימן טוב ניהל את המשבר בשיתוף ראש הממשלה בנימין נתניהו ללא מעורבות של השר לשעבר ליצמן, בהודעה מטעם הלשכה של השר אדלשטיין הודגש כי הוא זה שהנחה את המנכ”ל לחתום על הצו החדש.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן